Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-02, 10:21
  #25
Medlem
noagendashow.coms avatar
Om du vill ha en med matt skärm så bör du skippa MBP, alla är super-glansiga. MacBook Air är inte fullt så blanka pga. att de saknar det skyddsglas som finns på MBP.

11" MB Air med 8GB hamnar på 9.900 kr och 13" MB Air med 8GB kostar 10.900 kr, inte billigt men båda är bra allround-dator men passar inte till de tyngsta uppgifterna typ. videoredigering och liknande.
Citera
2014-04-02, 10:33
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noagendashow.com
Om du vill ha en med matt skärm så bör du skippa MBP, alla är super-glansiga. MacBook Air är inte fullt så blanka pga. att de saknar det skyddsglas som finns på MBP.

11" MB Air med 8GB hamnar på 9.900 kr och 13" MB Air med 8GB kostar 10.900 kr, inte billigt men båda är bra allround-dator men passar inte till de tyngsta uppgifterna typ. videoredigering och liknande.

Ahaaa.
Okej.. .. Ja det jag hade tänkt att göra är diverse skoluppgifter, programmering och surf, ja musik också. Men inga spel..
Gillar inte macbook air, den är lite för tunn för min smak. Inte heller lika snygg som pro. xD
Men funderar lite nu om man skulle kunna tänka sig en Mac Mini . Har en skärm där jag kopplar in min bärbara, så på det sättet kan ajg ha kvar min bärbara dator som man fortfarande kan plocka med till skolan. Det är bara att den kräven en ren installation om den ska bli frisk igen förhoppningsvis. Väldigt seg, men absolut inte dålig prestanda i den.

Någon som har erfarenhet av en mac mini??
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback