Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-25, 16:57
  #13
Avstängd
BenzLifes avatar
Upp till alla so e olika ,jag fick rediga EP anfall så fort lyrica va inblandad även om den är emot ep----krampanfall grand mall ,körkort bortblåst.......ta det lungt känn dig fram
2015-07-26, 16:54
  #14
Avstängd
mmillimeters avatar
Jag blandar det ibland. 2 mg Iktorivil och 300 mg Lyrica. Funkar fint och dödar all ångest. Men man får såklart vara försiktig. Höga doser av dom två kan sluta väldigt illa
2015-07-26, 17:43
  #15
Medlem
Varför är benso och Lyrica farligt tillsammans? Vad har dom för interaktioner?
2015-07-26, 19:05
  #16
Avstängd
mmillimeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Varför är benso och Lyrica farligt tillsammans? Vad har dom för interaktioner?

Dom boostar varandra och ikto ger skön kroppslig avkoppling ihop med Lyrica
2015-07-26, 22:39
  #17
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunners007
Blev sjukt snurrig och gick runt och ramlade och tog en hel del ikto och lite tjack också och ja..det blev kaos men jag lever iallafall

Varför ska alltid folk som inte kan hantera droger ta dom och fucka ur.. suck.. Du bör fundera på att sluta använda droger om det blir sådär på baby doser. Själv brukade jag ta en 300mg lyrica och 2-4mg ikto innan jobbet och sköta det perfekt. Inget skryt om att jag är hardcore pundare utan det var läkares ordinationer.


Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Varför är benso och Lyrica farligt tillsammans? Vad har dom för interaktioner?

Nej det är inte farligt så länge man ar vuxen i både ålder och psyke, läkare skulle absolut inte skriva ut både stess, imovane och lyrica tillsammans om det var farligt. Men om du ska vara flash back tuff och slänger i dig flera gram lyrica och sen käkar så mycket benz så du får blackout och käkar hela 100burken kanske det kan bli farligt inte vet jag. Men i normala doser är det inte farligt.
__________________
Senast redigerad av kool-g-rap 2015-07-26 kl. 22:43.
2015-07-31, 12:29
  #18
Medlem
Kört den ombon Flera gånger . Nice å vinglig som fan....men överdosera inte
2015-07-31, 12:53
  #19
Medlem
weirdbeatss avatar
Asfin kombo!!! Lägg till lite oxy också... Bomull, mmm...Men ta det försiktigt för en liten dos räcker gott och väl.

Må bäst
2015-07-31, 14:09
  #20
Avstängd
Carnitines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Skulle inte rekommendera den blandningen en kille jag känner dog på det viset , hjärtat la av i sömnen just saying, må väl mvh

Jag har ungefär samma mängd på recept. Låter ju lite oroväckande då.

Edit: inte 10 då, men 1.5 xanor + Lyrica 300
2015-07-31, 14:18
  #21
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Skulle inte rekommendera den blandningen en kille jag känner dog på det viset , hjärtat la av i sömnen just saying, må väl mvh

Jag gissar att det rörde sig om höga doser då? Så länge man brukar med måtta tror jag inte att det är någon fara
2017-12-22, 08:38
  #22
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag gissar att det rörde sig om höga doser då? Så länge man brukar med måtta tror jag inte att det är någon fara

Tycker förövrigt att det är en mysig kombination.
2019-11-18, 17:01
  #23
Moderator
Morfar-52s avatar
Inlägg flyttat till (FB) Kan Jag blanda det här? (frågor om samtidiga intag av olika droger) /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback