Citat:
Ursprungligen postat av
Tuli Kupferberg
Men för i helvete visa lite självförtroende och sätt upp vad DU så önskar på DIN vägg.
Nej jag bara skojade.
Nu får du inte följa med på fler operaföreställningar och blir samtidigt utsparkad från ölgillet. Alla kommer skratta åt dig p.g.a. din avsaknad av smak.
Säkrast du frågar igen om alla din förehavanden så du inte gör bort dig i fortsättningen.
Om jag tar rollen som osäker idiot så kan jag istället ge tipset att köpa konstverk av mindre kända konstnärer, finns väldigt fina verk för under 20 tkr, se efter på ditt närmsta konstgalleri. Mer passande för en belevad och världsvan ung man som dig själv.

Mitt självförtroende har ingen stark koppling till vad jag har på väggarna, men för all del, jag kan spela med; jag kallas för Jeppe och mina kompisar tycker jag är jättesnäll. Jag tror jag ser rätt bra ut för tjejer säger alltid att jag är en jättefin kille, men ingen har hittills velat bli tillsammans med mig. Jag tror de kanske är lite rädda, det säger mamma också. Min vardag präglas av frågor som "vem är jag?" och "är Anna kär i mig?"
Ont. Jag ville diskutera vad andra får för intryck av en viss typ av föremål. Ölgillet blev jag exkluderad från för länge sen, de nämnde något om beta och alfa, jag förstod inte riktigt.
Tack för ditt tips om lokala konstgallerier.