Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-04-09, 07:22
  #37
Medlem
skoningens avatar
Jag brukar öppna fönstret och sätta mig där vid och blossa. Ingen fara. Du kan ju alltid spruta lite parfym i rummet efteråt om du är orolig.
En gång glömde jag pipa och gräs i ett folie framme (så det såg ju värre ut än vad det var) och massa aska runt, då hade städpersonalen bara torkat av det fint åt mig
Citera
2014-04-09, 08:21
  #38
Medlem
LucNNs avatar
Rök inne i huvet och släpp inte ut rök bara: montera spliff på en specialgjort tandställning, så att spliffen vänder in i munnen utan att röra munnen. Sen monterar man en box runt huvet med filter in till munnen, och en syrgasbehållare monteras på boxen, så att syrgas släpps in. Trycket i boxen regleras med ventil som har filter. Nu kan du röka utan lukt. Skit mysigt och fint e det.
Citera
2014-04-09, 08:38
  #39
Medlem
Tr0bles avatar
Jag bor på hotell cirka 1/3 av året pga jobb och då röker jag alltid på toan. I början körde jag alltid med duschen igång på varmaste en liten stund innan men senaste tiden har jag inte ens gjort det. Beror på hur starkt ditt luktar. Sen efter så låter jag dörren vara helt stängd max några timmar. Har den alltid lite öppen så de får vädra lite. Man vill ju helst att de inte ska lukta där inne när städerskan kommer dagen efter.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback