Flashback bygger pepparkakshus!
2014-04-09, 19:07
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Kan inte du bara sluta skriva p ntet och dra dig tillbaka frn alla former av nationalistiskt engagemang? Fr folkets bsta? Du har samkat SvP stor skada.

Ditt enerverande hetsande mot frivillig-projektet och mot ukrainska nationalister, oftast baserat p vantolkningar och rena lgner, har ju verkligen frt nationalismen framt...
Citera
2014-04-09, 19:36
Medlem
Micke, du hade ftt bttre betalt om du tagit anstllning i amerikanska skerhetsfirman Blackwater istllet. Har en knsla av att Pravy Sektor inte betalar s mycket till dom frivilliga frn utlandet.

http://www.sott.net/article/275342-B...rrived-in-Kiev

Fast Blackwater lr mest ha Colombianer och Mexicaner bland sina legosoldater.
Citera
2014-04-09, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ditt enerverande hetsande mot frivillig-projektet och mot ukrainska nationalister, oftast baserat p vantolkningar och rena lgner, har ju verkligen frt nationalismen framt...

Jag frstr att judelakejer, frvirrade stollar, charlataner och idioter finner "hetsandet" mot absurd idioti och mot olika NWO-projekt "enerverande".

Ukraina-spektaklet var tmligen frvirrat frn frsta brjan och kvalar nog in som ngot av det mest huvudlsa inom "den nationella rrelsen" p mnga r. Samtliga som glatt hoppade p Ukraina-tget har fr verskdlig framtid diskvalificerat sig som omvrldspolitiska bedmare och kommentatorer. Ngra frstod redan frn brjan, ja redan innan det ens hade brjat, vad som frsiggick och hur det med strsta sannolikhet skulle g, men diverse frvirrade och naiva figurer blev alldeles till sig i byxan av att ett gng med fotbollshuliganer sprang runt och kravallade med varghakar p klderna, i en uppenbart CIA-sponsrad "folkrevolt" .

Ukrainska nationalister verkar tyvrr till strsta delen vara nyttiga idioter i NWO:s tjnst. De mest drivande r katoliker frn vstra Ukraina. Dessa vstukrainska katolska separatisters nationalism verkar frmst bygga p rysshat, pbelchauvinism och diverse andra dliga saker. De fresprkar en baktstrvande och omodern variant av nationalism som r skadlig fr Europa och de vita folken. En del figurer och organisationer har frmodligen dessutom sedan mnga r tillbaka sttt i CIA:s tjnst.

Hr p Flashback s har du, nr du inte har tagit stllning fr konstiga och idiotiska saker, mestadels gnat dig t kontraproduktivt grindvaktande och spammande som har varit skadligt fr SvP och fr svensk nationalism. Du r verkligen ett PR-mssigt blysnke fr SvP och om partiledningen hade haft lite bttre frstelse fr PR s hade de sett till att tysta dig fr lngesedan. Du har under ganska lng tid agerat p ett konsekvent negativt stt och drmed framstllt SvP i dlig dager.

Att ta stllning fr "Ukraina" har knappast heller frt ngon svensk nationalism framt utan det har istllet skmt ut och dragit ett ljets skimmer ver SvP och andra inblandade, diskvalificerat ett antal figurer som omvrldspolitiska analytiker och bedmare och ftt lite mer klarsynta och eftertnksamma mnniskor i Sverige att undra "vad fan r det frgan om?". Det har frmodligen ocks skadat SvP och svensk nationalism p den internationella scenen eftersom de flesta nationalistiska organisationer som r ngot har kommit fram till motsatta slutsatser och stllningstaganden. SvP och den nykatolska skandinavistsekten NU verkar vara ganska s ensamma nr det gller Ukraina. Gyllene Gryning, Jobbik, BNP, Front National m.fl. har ganska s tydligt och ppet stllt sig p den andra sidan.
Senast redigerad av RexNemorensis 2014-04-09 kl. 22:35.
Citera
2014-04-09, 23:57
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Micke, du hade ftt bttre betalt om du tagit anstllning i amerikanska skerhetsfirman Blackwater istllet. Har en knsla av att Pravy Sektor inte betalar s mycket till dom frivilliga frn utlandet.

Fast Blackwater lr mest ha Colombianer och Mexicaner bland sina legosoldater.

Okunnig nolla och patetiskt misslyckande till provokatr. Skillt har ju upprepade gnger sagt att han arbetar med C14 och inte Sektorn. Varfr skulle man byta ett givande samarbete med framstende nationalister mot att springa renden t smutsiga judelakejer?
Citera
2014-04-10, 02:55
Medlem
Tony Cliftons avatar
Skrivet av Skillt p twitter fr snart 12 timmar sedan:

Citat:
Tre piketbussar med polisens specialstyrkor har sprrat av hela vrt kvarter, smller nog p riktigt idag. #Ukraine #svpol #natpol

Citat:
@Sn00wman r vl ett trettiotal poliser frn deras Alfa-styrka. s lite kmpigt

https://twitter.com/MikaelSkillt
Citera
2014-04-10, 04:32
Medlem
trtrtrtrs avatar
"Finns smre stt n hjltedden, du lever p kn som en krring", skriver Skillt p Twitter. Menar han att han r en hjlte fr att han av rent personliga skl ker ner och leker Rambo och frverkligar sig sjlv? Micke har ju sjlv erknt att det inte finns ngon tervndo nu eftersom han lrt knna schysst folk dr som han inte kan svika, oavsett det faktum att hela konflikten och dess bakomliggande orsaker och syften blir klarare fr varje dag som gr (fr oss flesta har dock allt varit klart rtt lnge).

Jag misstnker att Skillt tycker att det rcker med att d fr att det ska vara hjltemodigt. Hur du dr spelar mindre roll. S lnge du dr r du mer hjltemodig n en svensk nationalist som inte r lika pigg p att engagera sig i judekontrollerade NWO-konflikter.
Citera
2014-04-10, 05:07
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
"Finns smre stt n hjltedden, du lever p kn som en krring", skriver Skillt p Twitter. Menar han att han r en hjlte fr att han av rent personliga skl ker ner och leker Rambo och frverkligar sig sjlv? Micke har ju sjlv erknt att det inte finns ngon tervndo nu eftersom han lrt knna schysst folk dr som han inte kan svika, oavsett det faktum att hela konflikten och dess bakomliggande orsaker och syften blir klarare fr varje dag som gr (fr oss flesta har dock allt varit klart rtt lnge).

Jag misstnker att Skillt tycker att det rcker med att d fr att det ska vara hjltemodigt. Hur du dr spelar mindre roll. S lnge du dr r du mer hjltemodig n en svensk nationalist som inte r lika pigg p att engagera sig i judekontrollerade NWO-konflikter.

Menar du att C14 kontrolleras av NWO (vad det begreppet nu inbegriper)?
Citera
2014-04-10, 05:13
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
om partiledningen hade haft lite bttre frstelse fr PR s hade de sett till att tysta dig fr lngesedan.

Jag har alltid varit tydlig med att jag uttalar mig som privatperson p Flashback, inte i egenskap av medlem i SvP.

Citat:
Du har under ganska lng tid agerat p ett konsekvent negativt stt och drmed framstllt SvP i dlig dager.

Jag sker andra sidan inte gillande frn stolliga foliehattar av ditt slag. Det r liksom ett faktum att du byggt en del av ditt hetsande mot nationalisterna i Ukraina p lgner, feltolkningar, missfrstnd och frvanskningar, precis som nationell.nu gjort. Jag vill inte ha ditt berm eller ditt godknnande, du r alldeles fr debil fr att det ska vara intressant fr mig.
Citera
2014-04-10, 09:13
Medlem
M.Skillts avatar
Tydligen har Lenins ande renat de lokaler som tidigare inhyst nationalister, d byggnaderna brunnit under natten. Verkar dock som om kommunisterna inte fick tillbaka sina lokaler trots allt.

/Micke
Citera
2014-04-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag har alltid varit tydlig med att jag uttalar mig som privatperson p Flashback, inte i egenskap av medlem i SvP.

Och jag och andra med lite vett i skallen har alltid varit tydliga med att det inte funkar s. Det existerar inga privatpersoner inom politiken. De tv mest aktiva Flashbackanvndarna som medger att de r med i SvP r du och Straybullet. Ni blir drmed ansikten utt fr SvP, d andra medlemmar och fretrdare inte r srskilt aktiva p Sveriges strsta ntforum. Din verksamhet har varit nstan enbart negativ och destruktiv. Straybullet var bra frr men har tyvrr frvandlats till en ganska s trkig grindvakt och partipolitruk vars ihrdiga damage control-arbete sannolikt har gjort mer skada n nytta fr SvP.

Citat:
Jag sker andra sidan inte gillande frn stolliga foliehattar av ditt slag.

Ingen intelligent, bildad och klarsynt mnniska r p din sida. Du r en ointressant grindvakt och stolle som ingen verkar gilla, jag r en skribent som mnga ser upp till och lyssnar p.

Citat:
Det r liksom ett faktum att du byggt en del av ditt hetsande mot nationalisterna i Ukraina p lgner, feltolkningar, missfrstnd och frvanskningar, precis som nationell.nu gjort.

Lista lgnerna, feltolkningarna, missfrstnden och frvanskningarna!

Du gnar dig t klassisk "projicering". Jag r en av f som inte har ljugit, som tolkade situationen rtt, som redan frn brjan frstod vad som pgick och som har frskt lyfta fram en ofrvanskad bild. Detta till skillnad frn en del andra stollar och charlataner som hoppade med huvudet fre ner i galen tunna och sen har ljugit och frvanskat i syfte att frsvara det ofrsvarbara.

Citat:
Jag vill inte ha ditt berm eller ditt godknnande, du r alldeles fr debil fr att det ska vara intressant fr mig.

Du behver inte oroa dig.
Citera
2014-04-10, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr

Fast nu tror jag du har missfrsttt det hela ngot. Den germanska hjltedden handlar ju till stora delar om att fr sina principers skull offra sitt liv mot en fiende som r i frkrossande majoritet, oavsett om fienden r ryssen eller den korrupta ukrainska regimen. Helt oavsett om det handlar om nordiska brsrkar frn 800-talet, diktens Sven Dufva eller Robert Jay Matthews frn The Order, s har tminstone jag frsttt konceptet.

Sjlv ser jag ju helst att ingen dr alls, ven om jag frsts beundrar personer som inte bara r beredda utan faktiskt aktivt engagerar sig och riskerar sina liv fr ngot de tror p. Det finns ngot romantiskt ver det hela, och skulle nu Skillt faktiskt d (vilket vi verkligen inte fr hoppas), s vet vi ju vilken symbolisk men ocks praktiskt politisk nytta som martyrer innebr, bde historiskt men ocks i vr samtid.

Citat:
Straybullet var bra frr men har tyvrr frvandlats till en ganska s trkig grindvakt och partipolitruk vars ihrdiga damage control-arbete sannolikt har gjort mer skada n nytta fr SvP.
Nja, min bedmning r att jag har rekryterat ngonstans mellan 2 och 300 rster till SvP (ven om det frsts r omjligt att veta vad folk faktiskt rstar p p valdagen) + ett antal personer som faktiskt har tecknat medlemskap och i varierande grad aktiverat sig politiskt pga av mina inlgg eller korrespondens med mig. S allt r relativt. Du verkar mest bli sur nr man inte hller med dig i sak och ppekar att fok (inte just du personligen) faktiskt ljuger. Det r lite trkigt, eftersom du verlag r vldigt intelligent och relativt plst.

Jag kan medge att vissa av mina inlgg i diverse Ukraina-trdar hll rtt lg kvalitet, men lngre n s strcker jag mig inte. Har du vriga klagoml s gr det bra att kontakta partiledningen och framfra dessa, jag gr som sagt inte detta fr att jag tycker att det r s vansinnigt roligt utan fr att jag upplever att det ger resultat.

Om ngon vill ta ver mina arbetsuppgifter s r det bara att hojta till, fr gudarna ska veta att jag har mycket annat att gna mig t.
Senast redigerad av Straybullet 2014-04-10 kl. 13:15.
Citera
2014-04-10, 13:06
Medlem
postkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Tydligen har Lenins ande renat de lokaler som tidigare inhyst nationalister, d byggnaderna brunnit under natten. Verkar dock som om kommunisterna inte fick tillbaka sina lokaler trots allt.

/Micke

Ah de va ju typiskt, hade frvntat mig hjltedden fr nato frn din sida ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in