Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Jag har alltid varit tydlig med att jag uttalar mig som privatperson p Flashback, inte i egenskap av medlem i SvP.
Och jag och andra med lite vett i skallen har alltid varit tydliga med att
det inte funkar s. Det existerar inga privatpersoner inom politiken. De tv mest aktiva Flashbackanvndarna som medger att de r med i SvP r du och Straybullet. Ni blir drmed ansikten utt fr SvP, d andra medlemmar och fretrdare inte r srskilt aktiva p Sveriges strsta ntforum. Din verksamhet har varit nstan enbart negativ och destruktiv. Straybullet var bra frr men har tyvrr frvandlats till en ganska s trkig grindvakt och partipolitruk vars ihrdiga damage control-arbete sannolikt har gjort mer skada n nytta fr SvP.
Citat:
Jag sker andra sidan inte gillande frn stolliga foliehattar av ditt slag.
Ingen intelligent, bildad och klarsynt mnniska r p din sida. Du r en ointressant grindvakt och stolle som ingen verkar gilla, jag r en skribent som mnga ser upp till och lyssnar p.
Citat:
Det r liksom ett faktum att du byggt en del av ditt hetsande mot nationalisterna i Ukraina p lgner, feltolkningar, missfrstnd och frvanskningar, precis som nationell.nu gjort.
Lista lgnerna, feltolkningarna, missfrstnden och frvanskningarna!
Du gnar dig t klassisk "projicering". Jag r en av f som inte har
ljugit, som
tolkade situationen rtt, som redan frn brjan
frstod vad som pgick och som har frskt lyfta fram en
ofrvanskad bild. Detta till skillnad frn en del andra stollar och charlataner som hoppade med huvudet fre ner i galen tunna och sen har ljugit och frvanskat i syfte att frsvara det ofrsvarbara.
Citat:
Jag vill inte ha ditt berm eller ditt godknnande, du r alldeles fr debil fr att det ska vara intressant fr mig.
Du behver inte oroa dig.