Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-21, 16:51
  #1
Avstängd
Var i thailand förra månaden passade på att laga/byta dvd-spelaren,frågade då om dom kunde rensa formatera datorn och installera windows 7,inga problem sa dom och installerade nån fulversion,
Windows update funkar inte nu ,och när jag försöker installera ny skrivare nya blutooth enheter hittar den inga drivrutiner till dom,
Frågade ändå om hur framtida uppdateringar skulle funka och det skulle inte vara några problems sa snubben
Så, nån som vet vad man kan göra,finns det nån service pack eller liknande som kan fixa problemen?

Sorry såg nu att det fanns en win7 problemtråd Flåt,,,
__________________
Senast redigerad av KhunMoo123 2014-02-21 kl. 17:12.
Citera
2014-02-21, 16:53
  #2
Medlem
bmwhorans avatar
Formatera den själv då
Citera
2014-02-21, 18:49
  #3
Medlem
drivrutinerna till skrivaren laddar du hem tillverkarens hemsida

Med vänlig hälsning
t
Citera
2014-02-21, 18:56
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
drivrutinerna till skrivaren laddar du hem tillverkarens hemsida

Med vänlig hälsning
t

Har försökt, men just den gamla trotjänaren till skrivare jag har är det tydligen problem med för win 7
ehhhh en gammal hp deskjet 1220C
Citera
2014-02-21, 19:47
  #5
Medlem
Själv skulle jag formaterat den igen hur som helst, du har ju ingen aning om vad thailändaren lagt in för skit på datorn?
Citera
2014-02-21, 20:13
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av spyrostail
Själv skulle jag formaterat den igen hur som helst, du har ju ingen aning om vad thailändaren lagt in för skit på datorn?
Ok du kan ha rätt,
MEN om vi bortser från moral och annat,så jag ställer frågan rätt ut
Finns det nån typ av service pack eller annat för att få en fulversion bli accepterad av microsoft som en normal version?
Citera
2014-02-21, 20:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KhunMoo123
Har försökt, men just den gamla trotjänaren till skrivare jag har är det tydligen problem med för win 7
ehhhh en gammal hp deskjet 1220C

vill du använda den skrivaren får du nog installera xp på datorn

Med vänlig hälsning
t
Citera
2014-02-21, 20:27
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
vill du använda den skrivaren får du nog installera xp på datorn

Med vänlig hälsning
t
Jo jag har nog nästan förstått det, därav frågan
men rätt knepigt att inte Win7 är bakåtkompatibelt mot en äldre skrivare
Citera
2014-02-21, 20:46
  #9
Medlem
Grinfarbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KhunMoo123
rätt knepigt att inte Win7 är bakåtkompatibelt mot en äldre skrivare
Drivrutinernaför HP Deskjet 1220C ingår generiskt i Windows 7, finns de inte med från början så hämtas de enkelt från Windows Update.

http://i.imgur.com/SSt6aij.png

Eftersom du nämnt att Windows Update inte verkar funka så bör du ominstallera till en fungerande version av Windows 7.
Citera
2014-02-21, 20:53
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grinfarbror
Drivrutinernaför HP Deskjet 1220C ingår generiskt i Windows 7, finns de inte med från början så hämtas de enkelt från Windows Update.

http://i.imgur.com/SSt6aij.png

Eftersom du nämnt att Windows Update inte verkar funka så bör du ominstallera till en fungerande version av Windows 7.
Ok får nog bli så tyvärr ,verkar det som
Tackar alla
Citera
2014-02-21, 20:54
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grinfarbror
Drivrutinernaför HP Deskjet 1220C ingår generiskt i Windows 7, finns de inte med från början så hämtas de enkelt från Windows Update.

http://i.imgur.com/SSt6aij.png

Eftersom du nämnt att Windows Update inte verkar funka så bör du ominstallera till en fungerande version av Windows 7.
Ok får nog bli så tyvärr ,verkar det som
Tackar alla
synd bara att man slängde bort 100:- på nått jag redan anade skulle bli fel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback