Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-18, 17:13
  #109
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privateers
Okunnighetens slöja flyger högt här bland alla spekulationer.

Okej, skriver man så lär det ju vara lämpligt att utveckla. Vad och vem skriver något som inte stämmer?
Citera
2014-10-22, 23:53
  #110
Medlem
Mr Splendids avatar
Alltså nu har jag läst så mycket skit skrivet av dig så jag fick fanimig damma av min gamla profil. Om inte annat för att bara säga till dig, att du är inte bara dum i HELA huvet.. Du verkar lätt efterbliven oxå. Va fan vet du om IMA dess medlemmar, hojar och broderskap?
Och att kalla Hawks MC som en klubb att ha som föredöme???Ett gäng tandlösa tjackisar, 20 medlemmar och typ 4 hojar. Och som dessutom haft en dömd våldtäktsman i klubben.
Kanske ett föredöme för dig, men knappast för andra.
Lägg ner profilen och håll käften stängd. Du har ingen koll på nått. Ta du på dig din svettluktande jeans väst och cruisa ner till kiosken på din Suzuki savage med fransar på styret och spänn dig för den tjocka tjejen i kiosken när du handlar lite portions snus.. White så klart.
Looser.
Citat:
Ursprungligen postat av CloseShave
Kan inte annat än instämma. Det finns inget genuint mc intresse i dessa klubbar. Dom som ens har hoj i dessa klubbar kör fabrikshoj! Tacka vet jag Utstött mc och Hawks mc, riktiga mc klubbar med hojen, brödraskapet och att ha roligt i fokus!
Citera
2015-02-01, 09:32
  #111
Medlem
veritatems avatar
Independent my ass , jävla hycklare
Citera
2015-02-02, 10:16
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Independent my ass , jävla hycklare


Jag håller med dig där. Insaintz MC gömmer sig bakom 99%/Indipendent också.
Fuckings Hycklare alla samman!
Citera
2015-02-02, 11:06
  #113
Medlem
Mustachens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Independent my ass , jävla hycklare

Ska du förklara vad du menar eller bara uttala dig helt utan någon grund?
Citera
2015-02-17, 14:37
  #114
Medlem
tjenaretjenares avatar
Har kollat runt lite och försökt att läsa på så gott jag kunnat kring I.M.A och har kommit fram till följande saker/frågeställningar:

De har sympatier med de red and goldsfären på ett eller annat sätt.

Medlemmarna till klubbarna verkar trots allt vara mc-intresserade vilket är det viktigaste.

Åldern på medlemmarna verkar vara blandat men finns en hel del äldre med och inte bara 20-åriga "fanboys".

Klubbarna verkar vara nystartade.

Antar att många av medlemmarna i klubbarna tillhört andra klubbar innan.
Citera
2015-02-17, 17:12
  #115
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Har kollat runt lite och försökt att läsa på så gott jag kunnat kring I.M.A och har kommit fram till följande saker/frågeställningar:

De har sympatier med de red and goldsfären på ett eller annat sätt.

Medlemmarna till klubbarna verkar trots allt vara mc-intresserade vilket är det viktigaste.

Åldern på medlemmarna verkar vara blandat men finns en hel del äldre med och inte bara 20-åriga "fanboys".

Klubbarna verkar vara nystartade.

Antar att många av medlemmarna i klubbarna tillhört andra klubbar innan.


Det är en del som varit i andra klubbar innan. Men tro inte att SOA syndromet inte finns bland äldre män. . Finns en del som hoppar på tåget och ska bli biker vid 45år+ som inte tidigare kört eller varit i miljön. Sen ja en del är andra klubbar som gått ihop och lite löst folk. Men ja nystartade just för I.M.A verkar det ju vara ja.

Är rätt övertygad om där finns en del FD SBM folk med där. Mycket aktivitet i södra delen av landet.
Där känner alla varandra så är inget som egentligen är konstigt om det nu har blivit så.
Citera
2015-09-06, 15:19
  #116
Medlem
tjenaretjenares avatar
Kör de någon hoj eller hur går det jag har inte hängt med.
Citera
2015-09-08, 01:59
  #117
Medlem
HollywoodHanks avatar
Badgers MC var med i Sverigemodellen innan, nu har de bytt färger och gått med i IMA i stället.. Hmm
Citera
2015-09-08, 06:49
  #118
Medlem
snomoss avatar
Det finns helt säkert en hel del goa gubbar inom detta I.M.A men dom existerar mest tack vare att BMC står bakom ryggen på dom. Helt ok för mig men lägg ner indepentent för ärlighetens skull

Denna sommar har jag dock inte sett någon klubb mer än några från Bad Breed från Stenungssund.

Nåväl, jag tycker rent personligt att det är kul med nya klubbar så länge det är riktigt hojfolk som är med. Tyvärr är det inte alltid fallet numera oavsett SBM/IMA eller whatever . Istället för som det var innan all jävla politik och amerikanska 1% klubbar kom in i scenen då man gick på alla fester och framförallt åkte och levde hoj till 100%. 100% är alltid mer än 1%
Citera
2015-09-09, 21:13
  #119
Medlem
PnBMTs avatar
Såg idag här i Stockholm en HD-kille med "Thailand" som bottom Rocker. Resten av märket hamnade under håret och luvan.
Jag har sett det tidigare vid något sammanhang men irriterande nog kommer jag inte ihåg var och när.

Känner inte igen det från SBM i alla fall så kanske har det någon koppling till IMA.
Smått nyfiken...
Citera
2015-09-12, 18:51
  #120
Medlem
PnBMTs avatar
... Och nu även en i Nacka med ankare som symbol, top/bottom rockers var oläsliga.
Inte Twin, de har ankaret upponer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback