Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-23, 17:34
  #193
Medlem
Känns som att dom har bestämt att Micke ska få stanna vad som än händer.. han suger ju! Irriterar mig fortfarande på Carros nipples...
Citera
2014-04-23, 17:35
  #194
Medlem
Och varför är Agnes fortfarande kvar? Hon är ju inte bra nånstans. Barnrumpa.
Citera
2014-04-23, 19:48
  #195
Avstängd
cramors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Och varför är Agnes fortfarande kvar? Hon är ju inte bra nånstans. Barnrumpa.
Tror Agnes åker snart. Ellinore är så jäkla snygg

Alltså har fotografen en snorkråka i näsan eller?
Citera
2014-04-24, 00:47
  #196
Medlem
Snobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Jag förstår inte riktigt, menar du att hon inte var tillräckligt smal? Vad jag såg på tv:n såg hon väldigt snygg, smal och modellig ut tyckte jag.

Visst är hon smal, men i jämförelse med div. supermodeller så ser han tämligen vanlig ut i kroppen. sen så tog hon inte fantastiska bilder direkt, de blev bra ibland. En agentur vill ha ett säkrare kort tror jag, och hon säger ju själv att ingen svensk agentur ville ha henne, så det säger ju allt. Med en sådan konkurrens som det är i modellvärlden så måste man vara bäst, man måste ha det där lilla extra som få har.
Citera
2014-04-24, 14:23
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobb
Visst är hon smal, men i jämförelse med div. supermodeller så ser han tämligen vanlig ut i kroppen. sen så tog hon inte fantastiska bilder direkt, de blev bra ibland. En agentur vill ha ett säkrare kort tror jag, och hon säger ju själv att ingen svensk agentur ville ha henne, så det säger ju allt. Med en sådan konkurrens som det är i modellvärlden så måste man vara bäst, man måste ha det där lilla extra som få har.

Kan tilläggas att Alice som vann 2012 fick ätstörningar efter programmet pga agenturens krav och slutade modella. Även tvåan Klara blev anorektisk. Men det verkar tv3 ha hållit tyst om...
Citera
2014-04-24, 17:38
  #198
Medlem
calina85s avatar
kul att metro har en annons i tidningen vem som fått bästa bild denna vecka.... klantigt av dem :/
Citera
2014-04-24, 19:16
  #199
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
kul att metro har en annons i tidningen vem som fått bästa bild denna vecka.... klantigt av dem :/

Såg också det. Förstörde ju dagens avsnitt minst sagt.
Citera
2014-04-24, 19:54
  #200
Avstängd
cramors avatar
Cozstas åker ut.

Sa ju det, trodde att en tjej skulle åka idag så det blev jämnt antal killar och tjejer
__________________
Senast redigerad av cramor 2014-04-24 kl. 19:58.
Citera
2014-04-24, 21:44
  #201
Medlem
Diogenes.Kynoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Cozstas åker ut.

Sa ju det, trodde att en tjej skulle åka idag så det blev jämnt antal killar och tjejer
Killar som modeller är ju väldigt mycket mer begränsade. Otroligt att ens tv formatet finns i sverige med Top model för både tjejer och killar. I USA känns det som ett naturligare steg att ta,
Citera
2014-04-25, 01:03
  #202
Medlem
Snobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Kan tilläggas att Alice som vann 2012 fick ätstörningar efter programmet pga agenturens krav och slutade modella. Även tvåan Klara blev anorektisk. Men det verkar tv3 ha hållit tyst om...

Inte förvånad då Alice tidigare berättat att hon haft BDD. Första grejen jag tänkte då var att det kanske inte är en så bra idé att jobba som modell då. Risken för återfall måste ju vara gigantisk. Näe, det är en väldigt tuff bransch och har man minsta problem med självförtroendet så blir man nog uppäten levande. Man kommer ju att få kritik för sitt utseende konstant om man inte ser tillräckligt "bra" ut. Jag tror att tjejer behöver inse att modellyrket är riktigt hårt och tufft. Det handlar inte bara om att posera på en strand och få bära lyxiga märkeskläder.
Citera
2014-04-26, 02:13
  #203
Medlem
Sebastian skriver i sin blogg http://www.tv3.se/blog/sebastian att modeagenturerna inte vill veta av dokusåpekändisar vilket gör det svårt att få kontrakt för Top model deltagarna.
Citera
2014-04-27, 00:47
  #204
Medlem
TruckUrbans avatar
När har dom spelat in avsnitten? Någorlunda färskt eller typ ett halvår gammalt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback