Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-23, 15:52
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Haha, "käfta emot och störa utbildningen". Förvillande vänstervokabulär i sin prydno. Vad du och dom omogna ledarna på ABF i Umeå menar är alltså "lyfta frågor som vidgar debatten".

Fantastiskt egentligen hur vänsteryttrarna fortsätter att i panik göra bort sig i kampen mot den hemska fienden... Och supervalåret som knappt börjat

Ja, klart jag är vänster eftersom jag ogillar sd... Tröttsamt.

Om man går på en kurs där syftet är att en kursledare ska lära ut debatteknik, är det väl klart att man inte önskar att några ska störa kursen genom att börja argumentera? Går att jämföra med om några "mansforskare" skulle börja störa föreläsningar i genusvetenskap.

Därmed, som sagt, hade de vad som framgår inte stört kursen utan den avbröts i ett för tidigt skede. Dock är det väl klart att man antingen avbryter eller avvisar de störande om kursen inte går att hålla som planerat.
Citera
2014-03-23, 19:04
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Och det vet du genom att... gissa?

För att kunna argumentera emot sd bör man väl snarare lära sig argumentationstekniker, som sedan kan vara till nytta även i andra sammanhang, vilket också nämns i kursbeskrivningen. Det är inte konstigare att argumentera emot sd:are jämfört med vad än man annars vill argumentera emot. Problemet är att folk i allmänhet är rätt dåliga på just argumentationsteknik och källkritik.

Japp jag gissade, men du måste hålla med att det var delvis sant?
Citera
2014-03-23, 21:05
  #279
Moderator
impieteers avatar
Trådar sammanfogade.
/ Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback