Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-03, 11:58
  #13
Medlem
Detta spel är otroligt roligare än andra digimon spel tycker jag!
Citera
2020-11-12, 00:07
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnar
Minns ni detta härlig spel?

Tillgång till att träna sin digimon. Uppföda digimon, gå på äventyr med sin partner. Slåss mot andra digimon. Den hade väldigt, väldigt många saker, så väldigt svårt att trötta på det, då det fanns väldigt många olika saker att göra.

Jag minns det spelet, och det är nog det enda spel som dyker upp då & då, när jag har väldigt tråkigt, och blir sugen på att spela nånting. Idag brukar jag inte spela överhuvudtaget.

Men det är nog bara denna spel som jag kan spela idag, som jag spelade när jag var ett barn.

Här vill jag gärna diskutera om spelet, allting om spelet. Nostalgi känslan är välkommen!
Jag känner till spelet lite grann och jag har börjat följa en youtube-kanal där en man började prata om ett vis ämne (Hans video dök upp här på Flashback). Jag kollade upp detta ''Digimon World''-spel. Verkar kul. Snubben jag följer verkar ha trevligt i alla fall

https://www.youtube.com/watch?v=VosZpNaOCbg

Han kommenterar på svenska, oroa dig inte!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback