Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-04-11, 22:05
  #37
Medlem
ninjutsus avatar
Slår ner alla mer fel hudfärg, blåneger som solbränd svenne.
Citera
2014-04-11, 23:16
  #38
Medlem
Var någon tiggare (Rumän eller dylikt) som kröp omkring och ryckte i benet på folk för att få ett par kronor, när han ryckte tag i mig hällde jag mitt kaffe på honom. Då kunde han helt plötsligt springa, så det var väl en välgärning
Citera
2014-04-12, 00:22
  #39
Medlem
Messijahs avatar
Jag hailar när jag är ensam på toaletten och viskar små meningar på tyska. "Fur das vaterland" och liknande coola saker.
Citera
2014-04-12, 00:47
  #40
Medlem
cuntbags avatar
Jag tar upp mitt bajs från toan och ristar in neger ansikten i dom.
Citera
2014-04-12, 02:42
  #41
Medlem
Hyddan92s avatar
Jag lyssnar på nazistiska Ultima Thule och drömmer rasrena drömmar om en arisk framtid.
Citera
2014-04-12, 03:12
  #42
Medlem
GeneralPoops avatar
Jag brukar peta bort dom svarta godisarn i gott och blandat-påsen.

Men för att jag verkligen avskyr lakrits, men sen har npg även en gnutta hudfärgshat och främlingsfientlighet sublimt nästlat sig in i mina smaklökar som gör att jag just ogillar lakrits
Citera
2014-04-12, 10:10
  #43
Medlem
MrFishboys avatar
Sammanfogat ämnen...

/Mod
Citera
2014-04-12, 10:17
  #44
Avstängd
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messijah
Jag hailar när jag är ensam på toaletten och viskar små meningar på tyska. "Fur das vaterland" och liknande coola saker.


Fan va gott med likasinnade! Brukar stå och krama hårt runt koppen och tala högt men inte tillräckligt lågt så ingen annan hör mig om hur mycket jag bara hatar invandrare, exakt så som nazismen är. Och hur mycket jag gillar Sverige för naturen och vår sköna vänligt sinnade invånare, precis som en äkta rasist.
Sjukt jobbigt att slita sig från att inte hälsa med handflatan upp eller armen ut vid alla möten om dagarna. Älskar somrarna då jag kan åka runt med ned vevad ruta och armen rakt ut och skrika på dom mörka ungarna man åker förbi.

Vill inte stöta mig med grannarna men funderar på att byta ut vimpeln mot en svastika i flaggstången, fast är det kanske lite overkill? Det räcker kanske med flaggan vid köksingången.
Citera
2014-04-12, 10:42
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
tyvärr??

först gnäller du att dom inte jobbar sen när dom jobbar gnäller du på det
Som någon redan nämnt så är det irrelevant om de jobbar eller ej. Vi anser att de inte har någonting här att göra överhuvudtaget. Det här är svenskarnas land, och både arbeten och A-kassan ska gå till svenskar.

Eftersom arbetsförmedlingen har gått ut med att jobb i första hand ska gå till muhammedaner, och att svenssons ska placeras längst bak i kön, så kan man försäkra sig om att det inte är en fråga om brist på arbetskraft som ligger bakom detta.

Om man är i behov av arbetskraft så har invandringen från till exempel Tyskland, Nederländerna och Belgien fungerat alldeles utmärkt tidigare. Man behöver ju inte importera främmande "berikare" från U-länder för det.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback