Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-17, 18:35
  #1
Medlem
bmwhorans avatar
Paul Walker är död och vem tar över hans roll? Jo, den stora frågan är bekräftad och Paul Walkers bror tar över rollen i Fast & Furious 7 hans bror heter Cody Walker

Bild på Paul Walker och Cody Walker


Fast & Furious 7 (2015)

Citat:
After Dominic Toretto and his crew help take down Owen Shaw, his brother Ian Shaw wants revenge.

Här har vi en "First Look" video
En hyllningsvideo till Paul Walker
Produktionsstartsvideo (#FF7)



Så fort mer information läggs ut på IMDb så kommer vi att posta det här.

Om det redan finns en tråd om FF7 så antingen slå ihop trådarna eller så ta bort denna tråden.
Citera
2014-02-17, 19:18
  #2
Medlem
Fyfan. Gillar inte alls att det blir en 7:de film. Filmerna blir bara sämre och sämre.

"Stämmer uppgifterna blir det Pauls yngre bror Cody som hoppar in och ser till att Universal Pictures investering på över en miljard kronor inte går till spillo."

Allt handlar om pengar..
Citera
2014-02-17, 19:41
  #3
Medlem
toalet031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perger
Fyfan. Gillar inte alls att det blir en 7:de film. Filmerna blir bara sämre och sämre.

"Stämmer uppgifterna blir det Pauls yngre bror Cody som hoppar in och ser till att Universal Pictures investering på över en miljard kronor inte går till spillo."

Allt handlar om pengar..
är du helt serriös? ska dom bara låta 1 miljard gå åt helvete bara för att snubbe dör? tjena liksom
Citera
2014-03-22, 13:27
  #4
Medlem
Walker ersätts av fyra skådisar och CGI.

http://capishe.se/nyhet/inspelningar...-7-fortsatter/
Citera
2014-04-14, 21:52
  #5
Medlem
bmwhorans avatar
Ryktas komma 10 april 2015 https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Citera
2014-11-01, 21:00
  #6
Medlem
santacls avatar
Trailer ute

https://www.youtube.com/watch?v=Skpu5HaVkOc
Citera
2014-11-01, 21:05
  #7
Medlem
Carnage.s avatar
Stackars, stackars Kurt Russell.
Citera
2014-11-01, 21:06
  #8
Medlem
Rakiis avatar
Ser bättre ut än vad James Wan har spottat ur sig sen första Saw, kul med Statham och Russell i rollerna.
Citera
2014-11-01, 22:15
  #9
Medlem
skylten92s avatar
Den lär bli en godkänd popcorn-rulle precis som de tidigare filmerna. Men fy fan, scenen där Walker springer och hoppar från bussen till den andra bilen var bara ett stort NEJ och något pinsamt.
Citera
2014-11-01, 23:14
  #10
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92
Den lär bli en godkänd popcorn-rulle precis som de tidigare filmerna. Men fy fan, scenen där Walker springer och hoppar från bussen till den andra bilen var bara ett stort NEJ och något pinsamt.

På tal om pinsamma scener så tillhör några av filmerna ett par av mina all time guilty pleasures.
Citera
2014-11-02, 06:33
  #11
Medlem
Just vad gäller dessa filmer och hela den här serien spelar det verkligen ingen roll enligt mitt tycke att de kan klassificeras som filmer för prepubertala ungpojkar med drömmar om att bli actionhjälte. Det spelar verkligen ingen roll enligt mitt tycke - för det är något speciellt med dem som gör att det går att låta bli att reta sig över hur överdrivet allting är i dem.

Om det beror på att de är välgjorda rent effektmässigt, om det beror på skådespelarna eller om det beror på att det är mycket bilkörning inblandat (som jag tycker om) låter jag vara osagt. Det enda jag kan säga är att jag har njutit fenomenalt mycket av varje film ända sedan den första kom ut. Och som det ser ut - kommer jag att njuta även av den här.
Citera
2014-11-02, 13:56
  #12
Medlem
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92
Den lär bli en godkänd popcorn-rulle precis som de tidigare filmerna. Men fy fan, scenen där Walker springer och hoppar från bussen till den andra bilen var bara ett stort NEJ och något pinsamt.

Jag instämmer, men det känns som något av en tradition att F&F filmerna ska ha pinsamma scener. Var ju en liknande scen i 5an eller 6an (blandar alltid ihop de två av någon anledning) med Pansarvagnen på motorvägen, och Dom och Letty som fångar varandra i luften, eller något liknande. Även i 5an med tågscenen och när Paul Walker hoppar från tåget till bilen. Minns även att 4an hade någon cringeworthy scen ibörjan där de precis gled med bilen under en rullande exploderande oljetank.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback