Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-16, 02:07
  #1
Medlem
Raverlilys avatar
Hej.

Har ett problem med input lag mellan min Xbox 360 och LCD TV, och eftersom inget jag försökt har hjälpt så började jag fundera på om en trådad kontroll kan göra någon skillnad.

Jag kollar på framsidan av 360 kontrollen och ser att det finns ett uttag för något, vilket jag antar är till för att koppla en sladd mellan parterna, men jag kan ha fel.

Så, till mina två frågor. Går det att använda en trådlös kontroll till det här, och isåfall - Hur gör man och vilken sladd behöver man?
Citera
2014-02-16, 03:42
  #2
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raverlily
Hej.

Har ett problem med input lag mellan min Xbox 360 och LCD TV, och eftersom inget jag försökt har hjälpt så började jag fundera på om en trådad kontroll kan göra någon skillnad.

Jag kollar på framsidan av 360 kontrollen och ser att det finns ett uttag för något, vilket jag antar är till för att koppla en sladd mellan parterna, men jag kan ha fel.

Så, till mina två frågor. Går det att använda en trådlös kontroll till det här, och isåfall - Hur gör man och vilken sladd behöver man?
Jag har trådad xbox-kontroll och har ett input lagg
Citera
2014-02-16, 13:03
  #3
Medlem
Raverlilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Jag har trådad xbox-kontroll och har ett input lagg

Jo det är klart att du kan ha. Jag menar inte att det kommer ta bort input laggen, men det kommer självklart förminska den.

Hur som helst så svarade du inte på det jag frågade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback