Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-21, 18:51
  #13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det enda som kommer hända är att du lurar ut ett par lägre tjänstemän, eller möjligtvis en ensam person till ödehuset. Inget i sig som ställer till några större besvär för KFM. Du har ju redan vad jag begriper, en postbox och då kommer de väl skicka div försändelser till dig den vägen.

Men du kan säkert få andra bekymmer om du skriver dig på en adress som inte finns eller varit i bruk under längre tid. Tror du ställer till mer för dig om du gör så bara för att jävlas med ett par tjänstemän (även om det hade varit kul att se när de kom fram till ödehuset).

Citat:
Ursprungligen postat av kllu
Gammal tråd, men jag undrar vad du menar med detta?
Jag var tvungen att tänka efter lite då det var ett tag sedan jag skrev detta. Men till slut kom jag på att jag läst om någon rackare som skrivit sig på en ödeadress där ett ruckel stod. Det slutade på något sätt att han blev ålagd att göra i ordning stället. Minns inte var jag läste det, men kan nog tro att det var fråga om ett ödehus med andra bebodda hus runt sig. Tror som sagt inte att det var fråga om ett ödehus långt från all annan bebyggelse.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback