Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-02, 16:44
  #901
Medlem
burger king eller sibylla
Citera
2017-01-02, 17:45
  #902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Kan hålla med dig att McDonalds höjt priset och det är synd tycker jag men nog fan får du vänta MKT längre på MAX, det är fakta.
Asch två double cheese för 40 kr mättar väl de flesta.
Citera
2017-01-02, 18:47
  #903
Medlem
Jag tycker att Burger King har bäst hamburgare, McDonalds bäst pommes. Max.... tja, inget som lockar till återbesök direkt. Mitt-emellan
Citera
2017-01-02, 23:12
  #904
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mentat57
Jag tycker att Burger King har bäst hamburgare, McDonalds bäst pommes. Max.... tja, inget som lockar till återbesök direkt. Mitt-emellan

Jag gillar också McDonalds pommes bäst och brukar få skit för det. Max märkliga små tandpetarpommes tycker jag är värdelösa, inte matiga för fem öre. Som att äta små kvistar... Burger Kings knastrar mellan tänderna, för proppade med stärkelse och smakar ingenting. Donkens har bäst smak och bäst konsistens, kan dock vara sjukt vissna om man råkar få pommes som har legat länge.
Citera
2017-01-02, 23:39
  #905
Medlem
Jag bodde ett tag i Västerås och det fanns en McDonalds där i de centrala delarna som gjorde sjukt goda hamburgare.
Citera
2017-01-03, 00:33
  #906
Medlem
neuron-drones avatar
Grillen vid hörnet! Max strips har blivit jätteläbbiga. Max lökringar brukade jag gilla men de har säkert ändrat dem. McDonalds strips har jag aldrig gillat. Deras burgare är trista. Burger Kings hamburgare är ätliga.

Grillen vid hörnet är här antingen Sibylla eller Hamburgerbruket i Torshälla. Hamburgerbruket kommer att öppna i Örebro.

Favoriten heter Jägaren och jag vill ha den med sötpotatispommes och vitlökssås. Kostar över hundringen dock inklusive dricka. Men då är det gott med.
Citera
2017-01-03, 00:38
  #907
Medlem
Askenars avatar
McDonald's pommes är ju helt värdelösa! Varför är de så mjuka och geggiga för?
Citera
2017-01-25, 22:22
  #908
Medlem
Max har alldeles för mycket sås på sina burgare. Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR sås men inte ens jag klarar av det. Köpte en liten hamburgare/cheeseburgare där hälften bestod av sås..hu.
Citera
2017-01-28, 17:22
  #909
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoonshineL
Max har alldeles för mycket sås på sina burgare. Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR sås men inte ens jag klarar av det. Köpte en liten hamburgare/cheeseburgare där hälften bestod av sås..hu.

Jag förstår inte varför de inte fixar det där. Käkade på Max för någon dag sen och det bara droppar av burgaren. Det är nog det vanligaste klagomålet jag läser från folk som ändå gillar Max i övrigt, att de slemmar på burgarna dressing till de dryper. De skulle nog spara en slant också om de inte öste på en halv förpackning dressing på varje burgare...
Citera
2017-01-29, 11:39
  #910
Medlem
syke555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Jag förstår inte varför de inte fixar det där. Käkade på Max för någon dag sen och det bara droppar av burgaren. Det är nog det vanligaste klagomålet jag läser från folk som ändå gillar Max i övrigt, att de slemmar på burgarna dressing till de dryper. De skulle nog spara en slant också om de inte öste på en halv förpackning dressing på varje burgare...

Mycket sås har ju en bieffekt; det tillför extra smak och "saftighet" om man t.ex. har ett tråkigt kött..
Citera
2017-01-29, 15:01
  #911
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syke555
Mycket sås har ju en bieffekt; det tillför extra smak och "saftighet" om man t.ex. har ett tråkigt kött..

Fast det blir inte heller särskilt bra. De gånger jag har ätit Grand De Luxe av olika sorter har köttet var väldigt flottigt, så pass att det dryper när man biter i dem. Att då också ösa på dressing gör det ännu kladdigare och jobbigare att äta. Max har helt klart issues med sitt kött, men nu tycker jag snarare att de gör situationen värre än bättre.
Citera
2017-01-29, 15:04
  #912
Medlem
Max för burgarna, donken för stripsen och BK för nuggetsarna. Blir jävligt omständigt varje gång jag ska ha ett meal då jag måste åka till 3 olika ställen men vad gör man.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback