Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-01, 19:26
  #121
Medlem
Jag blev lite överraskad redan när hon kom ut som homosexuell. Att hon skulle komma ut som transsexuell såg jag inte alls komma.
Citera
2020-12-01, 20:23
  #122
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag tycker allt är lite konstigt. Hon sa själv att hon var lesbisk och nu plötsligt kallar hon sig transgender. Kan det vara så att hon egentligen är bisexuell men inte vet vilket kön hon tillhör?
Citera
2020-12-02, 18:51
  #123
Avstängd
Tammers avatar
Hon vill bara ha lite uppmärksamhet. Kanske karriären står still nu, plötsliga "avslöjanden" som det här kan skapa intresse. Skriverier i media är aldrig fel. Snygg tjej med märkliga böjelser ger fina rubriker.
Citera
2020-12-02, 19:13
  #124
Medlem
apanola IIs avatar
Fy fan så sorgligt!
Känns som att hon behöver hjälp, psykiatrisk hjälp. Sjuka tankar som slagit rot och som inte fått behandling i tid, snarare hejats på och uppmuntrats. Jag hoppas att läkarvetenskapen en dag kan bota alla bögar, flator och transvestiter
Citera
2022-07-19, 17:33
  #125
Medlem
Jag hörde någonstans att hon tagit tillbaka påståendet att hon är homo. Detta eftersom då hon menar att hon egentligen "alltid varit en man", så har hon således inte kunnat vara lesbisk.

Snurrigt, men det svänger snabbt i Woke-Hollywood med begreppen. Det gäller att ha koll!
Citera
2022-10-29, 20:58
  #126
Medlem
MrMarios avatar
Ellen Page har ju verkligen blivit ett missfoster nu sedan hon slutligen alltså låtit slakta sina pattar och trycker i sig oklara cocktails av hormoner. Tyckte hon var ganska söt förr när hon hade bättre hår så pannan inte såg så stor ut, och framhävde sina feminina drag med bra sminkningar. Men nu...ser ju fan inte klokt ut, vad är hon ens tänkt att föreställa? Ingen man ser ju ut så där om det nu är vad hon försöker föreställa...

Känns mest som att hon blivit en livs levande innehållsförteckning över psykisk problematik. Hon ser allt vansinnigare ut, och gör allt vansinnigare offentliga uttalanden.

MEN.

I framtiden, om 5-10 år eller så, tror jag hon kan bli ett utmärkt exempel att studera när 2010-2020-talets woke/trans-galenskaperna ska forskas på.

Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Fy fan så sorgligt!
Känns som att hon behöver hjälp, psykiatrisk hjälp. Sjuka tankar som slagit rot och som inte fått behandling i tid, snarare hejats på och uppmuntrats. Jag hoppas att läkarvetenskapen en dag kan bota alla bögar, flator och transvestiter

Det är för sent för Ellen. Hon har totalt kvaddat sin kropp nu. Vidrigt egentligen hur läkare, som ska hjälpa människor, utför rena rama slakten av en uppenbart psykiskt störd ung kvinna som behöver psykiatrisk vård, inte slakta sin kropp...
__________________
Senast redigerad av MrMario 2022-10-29 kl. 21:08.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback