2005-08-01, 18:50
Medlem
Kreafts avatar
Efterssom detta inte platsar någon annan stans och jag hänvinsar till de som hänger på drogforumet har jag valt denna plats att posta tråden i.

Någon som skall till Augustibuller som äger rum om några dagar utanför lindesberg? Vore roligt att säga hej till någon flashbackare som hänger här då.

Får hoppas att det kommer vara någon mer som kommer stå och njuta till TKU

MVH.
Citera
2005-08-01, 18:51
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreaft
Efterssom detta inte platsar någon annan stans och jag hänvinsar till de som hänger på drogforumet har jag valt denna plats att posta tråden i.

Någon som skall till Augustibuller som äger rum om några dagar utanför lindesberg? Vore roligt att säga hej till någon flashbackare som hänger här då.

Får hoppas att det kommer vara någon mer som kommer stå och njuta till TKU

MVH.

Då det är en musikfestival så borde det väll passa sig i musikforumet. Har nog sett en tråd där föresten
Citera
2005-08-01, 18:54
Medlem
Kreafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Då det är en musikfestival så borde det väll passa sig i musikforumet. Har nog sett en tråd där föresten

Säkerligen, men det jag är ute efter är folket som hänger här.

Ja ber om ursäkt om jag har postat fel.
Citera
2005-08-01, 19:07
Medlem
Ishbogs avatar
Jag funderar på att sticka dit.. är dock inte helt säker än..
Citera
2005-08-01, 19:14
Medlem
Holkens avatar
Birre ska dit
Citera
2005-08-01, 20:33
Medlem
Roadrnrs avatar
Jag kommer. Sitter gärnar o super med flashbackare på fredagen. (Ska ej dricka på lördagen, inte mycket iaf.)
Citera
2005-08-01, 20:57
Medlem
Kreafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrnr
Jag kommer. Sitter gärnar o super med flashbackare på fredagen. (Ska ej dricka på lördagen, inte mycket iaf.)

Låter nice, hitta bojboj campet där finns vi och fråga efter kraffebojboj så skall vi dansa till jan malmsjö.
Citera
2005-08-01, 21:17
Medlem
Roadrnrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreaft
Låter nice, hitta bojboj campet där finns vi och fråga efter kraffebojboj så skall vi dansa till jan malmsjö.

Hehe okejj. Ska göra mitt bästa i att försöka hitta det.
Citera
2005-08-01, 22:12
Medlem
Kreafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrnr
Hehe okejj. Ska göra mitt bästa i att försöka hitta det.
Du kan ju fråga efter Kraft mitt namn är väll känt. Eller jag brukar göra mitt bästa för att göra mig hörd, kommer ha en bandare med massa cp musik på.

Ja ser du någon stor med en röd sjtärna på höger arm så är det jag.
Citera
2005-08-01, 22:55
Medlem
Fisk_den_tredjes avatar
Om du ser n ågon raggla runt med väldigt stora pupiller och ser ut som en hippie så har du haft nöjet att se mig i alla fall
Citera
2005-08-04, 22:08
Medlem
Roadrnrs avatar
Lägesrapot: Finnarna sitter nu på viking line. ankommer till sthlm i mogon bitti, tråkigt här på båten när man inte kan supa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in