• 8
  • 9
2014-11-05, 16:04
Medlem
bees avatar
Keselowski ser ju ut att halla sitt spar, sen ar det mer Gordon som svenger in i han....
Citera
2014-11-05, 18:11
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
Keselowski ser ju ut att halla sitt spar, sen ar det mer Gordon som svenger in i han....

Det var det jag var ute efter. Gordon byter spår när dörren är stängd. Alltså är det Gordons fel i min värld. Gordon kör på Keselowski och får punka.
Citera
2014-11-09, 20:10
Medlem
BlondinBalles avatar
Kyle Busch är sedan ett par dagar anklagad för att fysiskt gett sig på ex-flickvännen. Var en text som lästes upp när sändningen började att det inte kommer sägas något om det inträffade i dagens (kvällens) sändning.
Citera
2014-11-09, 20:20
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Kyle Busch är sedan ett par dagar anklagad för att fysiskt gett sig på ex-flickvännen. Var en text som lästes upp när sändningen började att det inte kommer sägas något om det inträffade i dagens (kvällens) sändning.

Fel Busch. Kurt är det.
Citera
2014-11-10, 00:17
Medlem
BootyLuvs avatar
Runt 20-25 varv kvar på Phoenix med gulflagg nummer 11. Kevin Harvick har dominerat och måste vinna för att ta sig vidare till nästa omgång i mästerskapet, likaså "Bad Brad" Keselowski som låg trea innan gulflaggen.

Jag skulle bli mäkta förvånad om det inte blir minst en gulflagg till innan det här är över...
Citera
2014-11-10, 20:52
Medlem
B-Dawks avatar
Kommer garva ihjäl mig om Harvick, Logano och Hamlin får problem slutar långt ner medans Newman slutar typ 10:a. Då får vi en vinnare utan en enda seger i år och som knappt kommit topp 5.

Nej det här systemet är inte lösningen på några problem. Keselowski och Gordon tex är bra mycket mer värdiga vinnare av mästerskapet. Keselowski har tex mer topp 5s än vad Newman har topp 10s.
Citera
2014-11-10, 23:38
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Kommer garva ihjäl mig om Harvick, Logano och Hamlin får problem slutar långt ner medans Newman slutar typ 10:a. Då får vi en vinnare utan en enda seger i år och som knappt kommit topp 5.

Nej det här systemet är inte lösningen på några problem. Keselowski och Gordon tex är bra mycket mer värdiga vinnare av mästerskapet. Keselowski har tex mer topp 5s än vad Newman har topp 10s.
Jag håller med om att det inte är perfekt, men oj vad det har skapat action - på både och av banan.

Men men, det kunde vara värre - NASCAR kunde t.ex. ha implementerat dubbla poäng i finalen...
Citera
2014-11-17, 00:48
Medlem
B-Dawks avatar
Vi får gratulera Kevin Harvick till mästerskapet. Av de fyra som var i finalen så är han mest värd mästerskapet.

Gordons crew chief Alan Gustafson kan ju söka nytt jobb direkt, han ger bort Gordons seger idag med sin usla strategi.
Citera
2014-11-17, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Vi får gratulera Kevin Harvick till mästerskapet. Av de fyra som var i finalen så är han mest värd mästerskapet.

Gordons crew chief Alan Gustafson kan ju söka nytt jobb direkt, han ger bort Gordons seger idag med sin usla strategi.

Jag tror själv att det var Gordons egna beslut och han ville nog inte vara i vägen för de som slogs om titeln
Citera
2014-11-17, 13:22
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyret
Jag tror själv att det var Gordons egna beslut och han ville nog inte vara i vägen för de som slogs om titeln
Ja dels det samt att det förmodligen rörde sig om lite damage control - hade han stannat kvar ute på de gamla däcken hade han gissningsvis tappat en hel del (se bara hur Vickers föll bakåt). Nu lyckades han åtminstone knipa tiondeplatsen. Jag tror att de kallt räknade med att fler bilar skulle stanna ute vid en av de sena guflaggorna - istället blev det bara Gordon, Hamlin och Vickers.

Är för övrigt bara att gratulera Harvick till mästerskapssegern. Helt klart rätt man att ta hem det. Känns som det var igår han tog över Earnhardts plats hos Childress och gjorde sorgearbetet lite lättare i och med den snabba segern på Atlanta.
Senast redigerad av BootyLuv 2014-11-17 kl. 13:25.
Citera
2015-01-22, 23:10
Medlem
Min brors kusins avatar
Jeff Gordon lägger av efter 2015

http://www.jayski.com/cupnews.htm
Citera
2015-01-23, 20:07
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Jeff Gordon lägger av efter 2015

http://www.jayski.com/cupnews.htm

För mig som stort fan av Gordon så är det ju riktigt tråkigt. Hade i varje fall hoppats att han skulle hålla på tills han kommit upp i över 100 segrar. Även om det är ganska nära så behövs det ju ett riktigt bra år för att han ska lyckas med det.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in