Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-14, 18:46
  #1
Medlem
Hej! Jag är en kille på 21 år, bor i borås och jobbar som säljare!
Jag vill hitta någon som delar samma intresse om att jobba och leva i Jamaica.


Låter sjukt oseriöst, men är det någon som vill göra detta skriv då gärna ett PM så vi kan dela våra tankar. Jag satsar på att åka 2015, men vill ha en partner som delar samma intresse som mig.

Varför jag vill åka till Jamaica är för att jag älskar deras kultur, hav och värme. Jobba inom turism, röka, festa och framförallt leva för dagen!

Jag vill se mig själv som en jordnära person, driven och social. Jag har en jätte bra familj, men vill åka till varmare breddgrader och inte bli någon kostymnisse. Utan mer i solglasögon, långt hår och shorts!

Du behöver inte skriva till mig om du är under 21 och lider av missbruksproblem. Förutom grönt då.
Citera
2014-02-14, 19:35
  #2
Medlem
Det är Tyvärr olagligt att röka grönt i jamaica , självklart inget som hindrar folk från att göra det ändå ! men skulle satsa på o dra till amsterdam eller kanske Schweiz , Tjeckien och uruguay !
Citera
2014-02-14, 19:55
  #3
Moderator
najass avatar
Övriga Nordamerika --> Resekompisar
/Moderator
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2319112

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback