Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-05-21, 00:13
  #37
Medlem
Idittfejss avatar
Hur tycker och känner svenska tjejer när dom ser svenska killar med thai brudar?
Citera
2017-05-21, 00:40
  #38
Medlem
euqueros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Hur tycker och känner svenska tjejer när dom ser svenska killar med thai brudar?

Jag hoppas alltid att det är riktig kärlek. Hur man definierar det begreppet är ju olika, men vad jag menar är att jag hoppas att de har gemensamt utbyte av varandra som båda trivs med, det vill säga att ingen av de känner sig utnyttjad av den andre/a. Jag har inte träffat på så många thailändska kvinnor men av det jag har sett och hört om dem så är de trevliga och ställer väldigt sällan till problem. Jag ser mycket hellre att vi släpper in fler utländska kvinnor till Sverige än håller på med vansinnesimporten av afghanska och somaliska våldtäktsmän.
Citera
2017-05-21, 10:45
  #39
Medlem
CompressorVanes avatar
Ser en del negativitet mot thailändska kvinnor här.
Jag har legat med några och kan säga att de är så goa att köra in den i.
Jag kommer som fan, och inga svenskor har fått mig att komma så i dem.

Så pröva dem, de är trevliga, inget spel, inga tricks.
Därför är dem också populära. Tänk på det...
Gillar man otroligt skönt sex och trevliga mogna samtal
är det en hit.
Citera
2017-05-21, 11:34
  #40
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Hur tycker och känner svenska tjejer när dom ser svenska killar med thai brudar?

Jag kan naturligtvis bara tala för mej själv. Jag kan som svensk tjej faktiskt tycka det är inspirerande. Det kanske låter egendomligt. Jag borde väl inta en avundsjuk attityd? Det gör jag inte. Varför? Därför att jag gillar konkurrens. Det triggar mej att bli ännu mer sensuell i min framtoning. Att inte uppleva konkurrens och ta upp kampen leder annars till att man lätt bli likgilltig för sitt utseende och sin roll som attraktiv tjej/kvinna.
Citera
2017-05-21, 14:05
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Ser en del negativitet mot thailändska kvinnor här.
Jag har legat med några och kan säga att de är så goa att köra in den i.
Jag kommer som fan, och inga svenskor har fått mig att komma så i dem.

Så pröva dem, de är trevliga, inget spel, inga tricks.
Därför är dem också populära. Tänk på det...
Gillar man otroligt skönt sex och trevliga mogna samtal
är det en hit.

Kan bara hålla med.
Citera
2017-05-21, 14:12
  #42
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
De flesta svenskar är dumskallar som tror att alla dessa thailändskor är så himla unga. Fel, de är kortväxta (ca 155 cm), har tighta kroppar och frisyr som gör att de kan se 20 år yngre ut.
__________________
Senast redigerad av Kvasiintellektuell 2017-05-21 kl. 14:22.
Citera
2017-05-21, 14:17
  #43
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
De flesta svenskar är dumskallar som tror att alla dessa thailändskor är så himla unga. Fel, de är kortväxta ca 155 cm och har tighta kroppar vilket gör att de kan se 20 år yngre ut.

Jo det är lite speciellt den asiatiska genen eller vad man nu ska kalla det. En person kan se 15 år ung men vara liksom 35 år. Det är ganska unikt just för asien. Jag vet inte om det beror på något inlärt fel hos oss eller om nu det är lika svårt för asiater själva att bedöma rätt ålder hos sina egna.
Citera
2017-05-21, 17:42
  #44
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Idag är det inte helt ovanligt att män blir tillsammans med kvinnor de träffar i Thailand. Sådana par kan man även se på mindre orter runt om i Sverige.

Hur länge brukar dessa relationer hålla?
Är relationerna i regel bra, normala eller rent av destruktiva?

Vilka problem drabbas de som ingår i denna typ av förhållanden av?
Jag tror dessa förhållanden är sundare än vad folk målar upp. Oftast är det män som vill ha någon att leva med som "importerar". Jag känner till ett par(svensk man/thai kvinna) som ska flytta till Thailand när han går i pension. Smart man.
Citera
2017-05-21, 18:34
  #45
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Ser en del negativitet mot thailändska kvinnor här.
Jag har legat med några och kan säga att de är så goa att köra in den i.
Jag kommer som fan, och inga svenskor har fått mig att komma så i dem.

Så pröva dem, de är trevliga, inget spel, inga tricks.
Därför är dem också populära. Tänk på det...
Gillar man otroligt skönt sex och trevliga mogna samtal
är det en hit.

Hehehe och vad kan ni tänkas ha för mogna samtal då och på vilket språk skulle ju också vara kul att veta? Det andra du skriver stämmer säkert men just det där med samtalen ställer jag mig något frågande till.
Citera
2017-05-24, 19:18
  #46
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Hehehe och vad kan ni tänkas ha för mogna samtal då och på vilket språk skulle ju också vara kul att veta? Det andra du skriver stämmer säkert men just det där med samtalen ställer jag mig något frågande till.

Även om en del inte är så bra på svenska kan man ju inte räkna bort dem för det.
En del pratar riktigt bra, en del sämre.
Det är sällan bullshit, och de är i regel bra på mat. Sex är viktigt och de vet om detta.

Jag har hellre en thailändsk tjej som är duktig på allt än en snygg blond
tjej som inte vet nåt annat än vart kicks och lindex finns, och som tycker om att spela mindgames.....
__________________
Senast redigerad av CompressorVane 2017-05-24 kl. 19:19. Anledning: Tillägg
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback