Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-12, 18:56
  #1
Medlem
Tjena. Jag ska försöka sammanfatta så mycket som möjligt och så lite som möjligt.

Har tränat ungefär 2, 2 1/2 år seriöst och jag är ganska så muskulös. Min senaste bulk blev jag rätt så nöjd med och tycker nu att det är dags för deff. Så jag tänkte att jag kör detta med en kur och detta blir min första någonsin. Har läst runt lite och kom fram till att Anavar verkar vara ett sunt förslag för detta. Så nu har jag fått hem mina grejer och de sitter på Posten och väntar på mig för att hämtas.

Mina stats;

Jag är 21 år
185cm
104kg atm


The big 3s;
Detta är den vikt jag tränar med och ej vad jag maxar.

Bänkpress 115-120 kg håller jag mig vid. Aldrig testat maxning
Knäböj 160-180
Marklyft 140-160kg

Jag kommer köra en uppdatering så ofta som jag kan, jag är jätte öppen för förslag och ändringar.

Detta är mitt upplägg.

Dag 1-50 40mg (20mg på morgonen, 20mg 8-10h+)

PCT: Vecka 1-2 40mg Nolvadex
Vecka 2-4 20mg Nolvadex
Citera
2014-02-12, 19:07
  #2
Medlem
bicepbrahs avatar
Ser bra ut! Funderat på att slänga in lite Winstrol? Hård som sten + deff
Citera
2014-02-12, 19:09
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bicepbrah
Ser bra ut! Funderat på att slänga in lite Winstrol? Hård som sten + deff

Nja egentligen inte. Vill helst ha så lite 'grejer' i min kropp som möjligt. Typ få det "överstökat". Behöver bara det lilla boostet.

Men i framtiden om det nu blir än en gång så har jag funderingar kring Winstrol.

Har dock några frågor, ska jag påbörja Nolvan i sista veckan av ana eller vänta tills alla 50 dagar har gått sedan påbörja Nolva ?
Citera
2014-02-12, 19:51
  #4
Medlem
bicepbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeeklart
Nja egentligen inte. Vill helst ha så lite 'grejer' i min kropp som möjligt. Typ få det "överstökat". Behöver bara det lilla boostet.

Men i framtiden om det nu blir än en gång så har jag funderingar kring Winstrol.

Har dock några frågor, ska jag påbörja Nolvan i sista veckan av ana eller vänta tills alla 50 dagar har gått sedan påbörja Nolva ?

Anavar har en halveringstid på ungefär 9h!

Du tar dina tabs nu, när du är klar med din kur och tagit sista tabletten så dagen efter börjar du med din nolva!

Skulle du få gyno känningar under kuren så ta 40mg ED tills det gått över eller håll 20mg nolva genom resten av kuren!
Citera
2015-01-29, 06:35
  #5
Medlem
Jag och en bekant (tjej) kör en kur på anavar just nu, vi gick på igår.
Tänkte skriva lite om den och de upplägg som vi bägge har samt lite målsättningar med det hela. Och tar gärna emot synpunkter.
Bakgrund: Detta är vår första kur. Målsättningen för killen i sammanhanget är att minska i vikt, minska fett och samtidigt bli starkare under perioden som detta företas. Tjejens mål är att bli starkare och hårdare.
Utgångsläget är gynnsamt för att tappa fett för killen, då det finns en hel del av det.
Litet grundfakta:
Killen:
187 cm lång, från början i detta vägde han kring nyåret 99 kg och har lagt om kosten. Nu varande vikt är 96kg. Träningsbakgrund under längre tid finns.
Viktnedgången är stadig.
Tjejen får återkomma med sina stats.
Killens upplägg: Kommer att ligga på ett kaloriunderskott, all mat vägs och intaget är noggrannt planerat över tiden. Det finns inga ätardagar eller annat planerat just nu.
I snitt sedan nyår ligger medelintaget på ca 1400 kcal. Detta är ibland utan träning och ibland med tränings avdraget från intaget. Appen som används är lifesum och det som registreras av träning är kraftigt återhållet då jag misstänker att det är glädjesiffror i förbränningen där.
Killens kur: V1: 10mg. V2:20mg V3 och resten av tiden 40mg. ( en 40/40 är planerad men blir en lugn start på det hela) Det är ingen PCT planerad under denna kur. Hantering av eventuell trötthet är vilja samt koffeintabletter om detta behov uppstår.
Övriga tillskott: BCAA, Glutamine, Protein, Multivitamin samt Omega3.

Tjejens upplägg:
V1: 2,5mg V2: 5mg V3: 10mg och fortsätter så resten av tiden (en 10/50 planerad)

Kom gärna med åsikter om upplägget. Vi har bägge bakgrund inom träning och har gjort så länge. Dock första kuren för oss.
Citera
2017-03-20, 22:21
  #6
Medlem
Hej gott folk!

Håller på att köra anavar kur i 40 dagar.
Jag tar 40mg ed med clen. Nolva kör jag varje dag kuren ut med 20mg.

Det jag undrar tror ni att 40mg skulle påverka håret mycket?
Har kört tidigare testo + deca 500mg var i 10 veckor och har tappat en del hår.


Tack för svar
Citera
2017-03-20, 22:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boy
Hej gott folk!

Håller på att köra anavar kur i 40 dagar.
Jag tar 40mg ed med clen. Nolva kör jag varje dag kuren ut med 20mg.

Det jag undrar tror ni att 40mg skulle påverka håret mycket?
Har kört tidigare testo + deca 500mg var i 10 veckor och har tappat en del hår.


Tack för svar

varför i helvete tar du nolva ihop med anavar?
har du anlag för det så spelar det ingen roll vad du stoppar i dig du kommer ändå tappa håret förr eller senare så det är bara att acceptera det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback