Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-12, 03:34
  #1
Medlem
Alltsa saga vad man vill, men det har forumet ar ju sa fruktansvart fult pa alla satt. Visst det hade val inte varit flashback da, men shit... det ar 2014 nu och det ar gratt, kalt och allmant stelt har. En rokandes katt sager inte sa mycket heller....

Ar det inte dags uppdatera lite, shit alltsa det ar ju som filmtipsets hemsida.... inte sarskilt inspirerande
Citera
2014-02-12, 03:43
  #2
Medlem
Huffpuffens avatar
Tips!

Längst upp i menyn, till höger -> Tema -> Wood
Citera
2014-02-12, 03:46
  #3
Medlem
dynamit-kisens avatar
Nu är du ute på djupt vatten med betong om fötterna. Sist forumets design uppdaterades så blev det lynchstämning bland vissa i forumet.
Citera
2014-02-12, 07:36
  #4
Medlem
frihetskrigares avatar
Flashbacks design är ju själva flashback. Jag tycker inte någonting ska ändras ett dugg, det här är inget barn forum.
Citera
2014-02-12, 07:49
  #5
Medlem
SkepticalHippos avatar
Jag instämmer med nej-sägarna och då är jag ändå grafisk designer som vanligtvis gillar mer extrema uttryck.

Sådant här är Flashback. Det är allvarligt, kallt, sterilt, lite fult och det har inte en massa mjuka former. Så har det alltid varit och jag skulle gribaom det gjordes om till någon färgsprakande och designad sida.
Citera
2014-02-12, 08:43
  #6
Medlem
alroberts avatar
Flashback är ju perfekt som det är?

Inte plåtrigt, inte jobbigt att sitta och läsa i timtal som vissa av oss gör.

Ser inte vad som skulle kunna göras bättre, förutom lite småfunktioner. Men designen är ju perfekt
Citera
2014-02-13, 12:13
  #7
Medlem
Koksans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunshadess
Alltsa saga vad man vill, men det har forumet ar ju sa fruktansvart fult pa alla satt. Visst det hade val inte varit flashback da, men shit... det ar 2014 nu och det ar gratt, kalt och allmant stelt har. En rokandes katt sager inte sa mycket heller....

Ar det inte dags uppdatera lite, shit alltsa det ar ju som filmtipsets hemsida.... inte sarskilt inspirerande

Du kan ju ändra tema om du vill.

/Koksan
Citera
2014-02-13, 16:20
  #8
Medlem
carlss avatar
Brukar bli att jag på en gång tröttnar på forum jag tidigare älskat så fort dom byter design.
Citera
2014-02-13, 16:30
  #9
Medlem
ei96byods avatar
Jag tycker att flashbacks standardtema funkar bra. Själv har jag använt temat "klean" på senare tid, för att det blir renare så. Vill inte ha någon fancy layout, bara informationen rakt upp och ned.

Det behövs definitivt inte någon omdesign av forumet, men det är väl ok för mig om det dyker upp fler teman i menyn, bara de gamla inte försvinner.

Jag tycker flashback är rätt exemplariskt på designfronten.

EDIT: Förresten, TS, vad är det för fel på flashback-katten?? Den är ju grym!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback