Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-12-14, 22:07
  #61
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Anton har mestadels svenska rötter, men har även tyskt och persiskt ursprung.

Hur vet du att han har persiskt ursprung?
Citera
2016-12-14, 22:23
  #62
Medlem
Roibots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Hur vet du att han har persiskt ursprung?
Han berättade det en gång. Han är 25% iranier men jag kommer dessvärre inte ihåg ifall det är från hans mammas eller pappas sida.
Citera
2016-12-14, 22:28
  #63
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Han berättade det en gång. Han är 25% iranier men jag kommer dessvärre inte ihåg ifall det är från hans mammas eller pappas sida.

Min uppfattning är att iranier som invandrat till Sverige är hyfsat liberala, men skulle det kunna vara så att Anton döljer sin läggning för att han är rädd för sin iranska släkt?
Citera
2016-12-15, 11:31
  #64
Medlem
Har han kommit ut ur garderoben ännu?
Citera
2016-12-15, 19:31
  #65
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Har han kommit ut ur garderoben ännu?

Nej, han har till och med förlovat sig med en kvinna i ett försök att gömma sig ännu längre in i garderoben. En tio är äldre kvinna från Florida, dessutom. Jag undrar faktiskt hur länge han orkar ljuga. Det kan ju vara ett skäl till att han knarkar; för att orka med livslögnen...
Citera
2016-12-16, 10:48
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Nej, han har till och med förlovat sig med en kvinna i ett försök att gömma sig ännu längre in i garderoben. En tio är äldre kvinna från Florida, dessutom. Jag undrar faktiskt hur länge han orkar ljuga. Det kan ju vara ett skäl till att han knarkar; för att orka med livslögnen...

Fattar inte varför så många artister ska smussla med sånt här. Oscar Zia fick ju till och med sitt genombrott efter att ha sagt det alla redan anat.
Citera
2016-12-27, 15:41
  #67
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Fattar inte varför så många artister ska smussla med sånt här. Oscar Zia fick ju till och med sitt genombrott efter att ha sagt det alla redan anat.

Det kan nog bero på att Anton har en iransk släkt. Visserligen är Zia italienaren och katoliker är ju lite känsliga i den här frågan också men hans familj verkar ändå rätt soft.

Sen har det väl inte gått så bra för Zia?
Citera
2021-02-13, 22:39
  #68
Medlem
Seriöst!
I kväll i mello så måste Anton ha varit jävligt hög!
Jag skämdes å hans vägnar att han flippa ur sådär! ORUTIN och han kommer att bli drogtestad inom 24h av melloproduktionen tror jag!
Citera
2021-02-13, 23:04
  #69
Avstängd
Hans morsa ser bra ut, hon är tydligen designer och har gjort hans jacka som han uppträdde i. Visst var han märklig i segerintervjun efter Mello, flåsade och skrattade hela tiden.

Upprymd till max.
Citera
2021-02-13, 23:45
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
Seriöst!
I kväll i mello så måste Anton ha varit jävligt hög!
Jag skämdes å hans vägnar att han flippa ur sådär! ORUTIN och han kommer att bli drogtestad inom 24h av melloproduktionen tror jag!

Håller med. Ligger ute en intervju på Aftonbladet nu (länk: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...estivalen-2021 )
där han definitivt inte mår kanon. Antingen hög som ett hus eller på gränsen till psykotisk? Kanske både och? Beklagligt att se på en så talangfull person..
Citera
2022-06-17, 02:34
  #71
Medlem
Anton Ewald skiljer sig.


https://www.aftonbladet.se/nojesblad...do-skiljer-sig
Citera
2022-06-17, 08:30
  #72
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Anton Ewald skiljer sig.


https://www.aftonbladet.se/nojesblad...do-skiljer-sig
Ja, man får ju grönt kort efter fem år…

Undrar om han vågar krypa ur garderoben nu också?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback