Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-05-09, 21:45
  #37
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAS404
Ja Emirates har oftast bra priser, nackdel är väl att man måste mellanlanda i Dubai. Om man inte åker första klass, då är det mer en fördel. Den servicen går inte av för hackor

Vad är nackdelen? Är det en dålig flygplats eller vad menar du? Jag tycker Dubai är en mycket fin flygplats. Åker du t.ex till Australien kommer du minst få mellanlanda en gång.
Citera
2014-05-10, 10:45
  #38
Medlem
Sqeptisks avatar
Tillhör tyvärr gruppen "fulbolag" som styr och ställer med sina anställda på ett sätt som INTE är acceptabelt i västvärden.
Just detta "flygbolag" har lagt ner mycket möda och pengar på att tysta alla diskussioner om sig i flygbranchforumet PPRUNE. En slags nätcencur faktiskt. Fn vet hur de lyckades, men de går nu under namnet "the unmentionable" i den mån tråden inte raderas av moderatorerna.
Man undrar vad det är som är så viktigt för dem att dölja. Inte brister i flygsäkerhet väl?
Citera
2014-05-10, 11:12
  #39
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Tillhör tyvärr gruppen "fulbolag" som styr och ställer med sina anställda på ett sätt som INTE är acceptabelt i västvärden.
Just detta "flygbolag" har lagt ner mycket möda och pengar på att tysta alla diskussioner om sig i flygbranchforumet PPRUNE. En slags nätcencur faktiskt. Fn vet hur de lyckades, men de går nu under namnet "the unmentionable" i den mån tråden inte raderas av moderatorerna.
Man undrar vad det är som är så viktigt för dem att dölja. Inte brister i flygsäkerhet väl?

Det är absolut inga brister i deras säkerhet. Dem är på topplistan när det gäller säkerheten. Men visst är det tråkigt, hur dem behandlar sina anställda.
Citera
2014-05-10, 16:08
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Vad är nackdelen? Är det en dålig flygplats eller vad menar du? Jag tycker Dubai är en mycket fin flygplats. Åker du t.ex till Australien kommer du minst få mellanlanda en gång.

För ekonomi är det väl inte så trevligt, däremot C/F då blir man bortskämd så det heter duga.
Citera
2014-12-22, 04:51
  #41
Medlem
Tajger66s avatar
Åkte med Etihad från Amsterdam till Bkk och det var en positiv upplevelse att för det första få flyga med dreamliner och 380, fräscha fina plan och lugna flighter. Förstår att Etihad är i topp i världen med sina fräscha plan och bra personal. Mellanlandade i Abu Dhabi och det var en rörig flyplats, värsta på hela resan från Landvetter till Manila men beror en del på ombyggnader som pågår där. En stor flygplats är det och inte helt lätt att förstå deras system, tur att jag träffade på flera som skulle samma rutt som jag annars vet jag inte om jag skulle hunnit med nästa flight. 1,5 timme för byte där var i minsta laget.
Citera
2017-11-30, 21:22
  #42
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Det var World Travel Awards som utsett flygbolaget.

Men herrejösses, "World Travel Awards" är fejk och bluff, fattar inte folk det? Googla. Det finns inga "vinnare" som "utses", man köper sig en "nominering" plus ett marknadsföringspaket för att få klick i en onlineröstning, som ändå verkar vara meningslös! Betalar man bra behövs inte ens klick - MLM-bedragare och ickeexisterande bolag har "vunnit".

Samma gäller de andra "priserna" som Graham Cooke säljer; t ex "World Golf Awards".

Jag tänkte skriva att ett "pris" härifrån är lika betydelsefullt som en mugg med "världens bästa pappa"-tryck. Men i det senare fallet är det ju faktiskt någon annan än "prismottagaren" som har gjort en bedömning, givet att pappan inte köper muggen åt sig själv...
__________________
Senast redigerad av S-hund temporär 2017-11-30 kl. 21:25.
Citera
  • 3
  • 4
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2316700

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback