Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-11, 04:25
  #1
Medlem
Hej!

Jag har under en period känt av en "närvaro" i lägenheten där jag bor och vi beslutade ikväll att försöka ta närmre kontakt med denne.

Vi gjorde en seans i köket och försökte få anden att blåsa ut ett stearinljus som vi ställt på bordet. Vi ser hur någon blåser kraftigt på ljuset samtidigt som vi börjar må väldigt illa. Vi ser även tydliga orber med pulserande vitt ljus samt en rökformad "mist" i vår infraröda kamera.

Senare under kvällen, när energin var som högst, så börjar alla förnimma en mycket stark doft av "tantparfym". Den luktade blommor, någon form av rosor. Doften förflyttar sig i lägenheten och kommer med intervaller i mindre "vindpustar".

Efter vi känt parfymdoften så beslutar vi oss för att ta en kort paus och sätter igång RIX FM's webbradio och vad vi får se gör oss minst sagt förvånade. På radion spelas låten, Britney Spears - Perfume följd av en låt med titeln Demons. Tog en printscreen på detta, se följande länk http://s30.postimg.org/7xrntuub5/haha.png.

Är det vanligt att man börjar må illa när andar tar ens energi och är Perfume låten en uppenbarelse eller ren men väldigt konstig slump?
Citera
2014-02-11, 04:53
  #2
Medlem
Vete fan. När hade du tänkt att slänga upp resten av ditt material från din andra tråd?

(FB) Sveriges troligtivs bästa spökbevis genom tiderna?
Citera
2014-02-11, 05:16
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Vete fan. När hade du tänkt att slänga upp resten av ditt material från din andra tråd?

(FB) Sveriges troligtivs bästa spökbevis genom tiderna?

Det kommer, ska kolla med fotobutik i veckan
Citera
2014-02-11, 05:25
  #4
Avstängd
saggelitens avatar
Vad har du tänkt att göra med dessa andar som du tror finns i din lägenhet?
Citera
2014-02-11, 05:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saggeliten
Vad har du tänkt att göra med dessa andar som du tror finns i din lägenhet?

Vi ska rigga upp våra 8 infraröda kameror imorgon kväll och se om vi kan få mer aktivitet dokumenterat. Kan sända det live över nätet? Parfymen är det sjukaste vi upplevt inatt, har känt den en gång tidigare. Dock inte alls lika starkt som inatt!
Citera
2014-02-11, 05:29
  #6
Medlem
Jag är skeptiker rakt igenom,men OM nu detta skulle ha hänt varför tar du då inte bara dit ett medium?Tror man på barnsagor tror man väl på att sådanna individer finns??
Citera
2014-02-11, 05:32
  #7
Avstängd
saggelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydfilmstudios
Vi ska rigga upp våra 8 infraröda kameror imorgon kväll och se om vi kan få mer aktivitet dokumenterat. Kan sända det live över nätet? Parfymen är det sjukaste vi upplevt inatt, har känt den en gång tidigare. Dock inte alls lika starkt som inatt!
andar/demoner är inte korkade och kommer knappast att visa sig så att du kan bevisa deras existens.
Citera
2014-02-11, 05:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellesus
Jag är skeptiker rakt igenom,men OM nu detta skulle ha hänt varför tar du då inte bara dit ett medium?Tror man på barnsagor tror man väl på att sådanna individer finns??

Pratade i över 50 minuter med Jörgen Gustafsson från "Det Okända" igårkväll och han tror att det kan vara någon anhörig till mig som försöker ge sig till känna. Vet inte ännu vad jag ska tro, ska försöka rota vidare lite grann i detta och se om vi kan få fram någonting konkret!
Citera
2014-02-11, 05:58
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saggeliten
Vad har du tänkt att göra med dessa andar som du tror finns i din lägenhet?

Ingenting, de får gärna vara här så länge de inte stör mig. Om de sedan kan ge mig konkreta bevis på deras närvaro så är det naturligtvis grädden på moset
Citera
2014-02-11, 06:01
  #10
Avstängd
saggelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydfilmstudios
Ingenting, de får gärna vara här så länge de inte stör mig. Om de sedan kan ge mig konkreta bevis på deras närvaro så är det naturligtvis grädden på moset
tyvärr tror jag du bjuder in dem att störa dig samma sekund du tänker tanken, men hey ta inte mitt ord för det.

Läs gärna min tråd (FB) Hur jag blev av med en Jinn och fick Helig ande istället det började med att jag upplevde märkligheter som du med musik/verklighet, hörde knackningar i väggarna osv.

Det varnas för att ta kontakt med andar i bibeln och jag tror jag vet varför..
Citera
2014-02-11, 10:01
  #11
Medlem
Sydfilm studios: tror du verkligen på all skit du postar själv? Herregud.
Citera
2014-02-11, 10:37
  #12
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydfilmstudios
Efter vi känt parfymdoften så beslutar vi oss för att ta en kort paus och sätter igång RIX FM's webbradio och vad vi får se gör oss minst sagt förvånade. På radion spelas låten, Britney Spears - Perfume följd av en låt med titeln Demons.


Jag trodde det var allmänt känt att andar och demoner styr radions spellistor,inte minst med tanke på att de enbart spelar skitmusik dygnet runt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback