2014-03-17, 05:39
Medlem
Utrotar mänskligheten
Citera
2014-03-17, 07:14
Medlem
user-not-founds avatar
Spränga Kaba för att få fram ett resultat på den jämförelsen av hypotesen och experimenterande
Citera
2014-03-18, 09:10
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densistafilosofen
Utrotar mänskligheten ;)
Nej men nu måste du förklara hur du tänkte där!
Senast redigerad av z0mgpl0x 2014-03-18 kl. 09:58.
Citera
2014-03-25, 00:38
Bannlyst
Komma undan med att råna bill gates på alla tillgångar. Nåt annat är ju bara dumt.

T.e.x om man säger man vill våldta eller döda. ,, har du flera miljarder dollar så kommer du undan med sånt ändå.
Citera
2014-03-25, 16:50
Medlem
ReVarres avatar
Råna en bank.
Citera
2014-03-25, 18:29
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Varför involverar nästan alla brott någon form pengastöld? Är folk så beroende av pengar?
Citera
2014-03-25, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z0mgpl0x
Varför involverar nästan alla brott någon form pengastöld? Är folk så beroende av pengar?
Såg en intervju med hon som skrev harry potter böckerna som sa att folk ser pengar som en superkraft. Vilket inte var helt korrekt utan pengar är frihet enligt henne.
Senast redigerad av Dratada 2014-03-25 kl. 18:42.
Citera
2014-03-25, 18:49
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dratada
Såg en intervju med hon som skrev harry potter böckerna som sa att folk ser pengar som en superkraft. Vilket inte var helt korrekt utan pengar är frihet enligt henne.
Det beror helt klart på hur man definierar det men för min del är pengar ≠ frihet. Pengar kan dock öppna dörren för många upplevelser man inte haft möjlighet att uppleva tidigare, vilket en del helt förståeligt kan se som frihet.
Citera
2014-03-26, 16:03
Bannlyst
Citat:

Ja, det är dom flesta för att kunna leva. Men du kanske hällre väljer att komma undan med att sno ett tuggummi på Ica än att komma över massa miljarder?
Citera
2014-03-26, 17:04
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Ja, det är dom flesta för att kunna leva. Men du kanske hällre väljer att komma undan med att sno ett tuggummi på Ica än att komma över massa miljarder?
Jag bryr mig inte om pengar särskilt mycket, eller försöker att låta bli i alla fall, men jag tror man kan överleva utan att sno flera miljarder kronor. Det räcker nog med ett vanligt jobb såvida man inte känner att man måste leva ett överflödigt liv.
Citera
2014-03-26, 23:11
Bannlyst
Citat:
Jag bryr mig inte om pengar särskilt mycket, eller försöker att låta bli i alla fall, men jag tror man kan överleva utan att sno flera miljarder kronor. Det räcker nog med ett vanligt jobb såvida man inte känner att man måste leva ett överflödigt liv.

Ja, är man lycklig av att jobba resten av sitt liv och inte kunna uppnå Sina drömmar så..
Citera
2014-03-27, 16:30
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Ja, är man lycklig av att jobba resten av sitt liv och inte kunna uppnå Sina drömmar så..
Kan man inte uppnå sina drömmar utan pengar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in