Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-26, 08:33
  #13
Medlem
Jag har varit på några olika ställen:

Rehax House: har fått bra massage här, min krånglande nacke håller sig i skick ett bra tag efter ett besök. De pratar inte mycket svenska, vilket gör det svårt att kommunicera ordentligt med dem.

Team Lars Massage: hon missförstod tyvärr vart jag hade ont och använde större delen av tiden till att arbeta på fel ställe!

Uppsala Laser och Massage: var bra och prisvärt, han hann igenom flera av mina problemområden än vad jag hade vågat hoppas! Rekommenderas!

Polacksbackens Naprapat: väldigt bra, hade det inte varit så svårt att ta sig hit hade jag fortsatt att gå här.

Uppsala Kinesiologklinik/Affes Massage: väldigt kunnig och duktig på det han gör, men bemötande som ibland var top notch och ibland var riktigt dåligt.
Citera
2018-04-07, 10:03
  #14
Medlem
Dags blåsa liv i tråden igen
Finns många salonger i Uppsala både bra dåliga.
Besökt hjalmarbranting gatan
En sunkig källare madrasser på golvet luktade illa, halvdan massage

Vaksalagatan
Hyfsade lokaler, bra massage men lite stojigt, avbrott för öppna dörr nya kunder samt mobil ringer hela tiden

Centrumvägen 3 Alunda
Åkte ut en bit från Uppsala igår för att testa, blev mycket förvånad av salongen där. Bra lokaler bra massage .
3 tjejer av yngre årgång
Dusch kaffe efteråt
Var värt resan
Citera
2020-04-25, 22:52
  #15
Medlem
Hej! Finns där några som vill dela erfarnheter här?

Tycker att kvaliteten i Uppsala är så där, dock fina enkelrum och dusch oftast.
Citera
2020-07-10, 14:48
  #16
Medlem
Någon som vill dela erfarenheter i och runt Uppsala?
Citera
2020-08-25, 15:22
  #17
Medlem
Ingen som har en recension från salong i Uppsala?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback