Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-05, 07:02
  #1
Medlem
Khr1ss avatar
Jag starta denna tråd då många nya RC-bensodiazepiner är på ingång.

Och här kan man då läsa/ skriva om hur potenta dem är och vilka som är bäst/ sämst.

Mall
Produkt/ läkemedel.

Mängd.

Utvärdering.

Positivt.

Negativt.
__________________
Senast redigerad av Khr1s 2014-02-05 kl. 07:13.
Citera
2014-02-05, 19:32
  #2
Medlem
ErkkiErkkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Jag starta denna tråd då många nya RC-bensodiazepiner är på ingång.

Och här kan man då läsa/ skriva om hur potenta dem är och vilka som är bäst/ sämst.

Mall
Produkt/ läkemedel.

Mängd.

Utvärdering.

Positivt.

Negativt.

Då antar jag att du menar nya exempel så som Premazepam och inte de äldre som funnits ett tag, t.ex Flubro?
Citera
2014-02-05, 19:54
  #3
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Det är väl uppenbart att han menar de som kommer ut nu när dicla, pyra och flubro klassas, eftersom han skriver "är på ingång"?

(ursäkta tonen, jag försöker stävja mitt drogsug med att avreagera mig på flashbackanvändare jag inte känner)
Citera
2014-04-15, 16:42
  #4
Medlem
argusdemons avatar
Nu när alla rcs bensos blivit klassade, är det någon som testat de nya och har en utvärdering?
Citera
2014-04-15, 16:48
  #5
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Nu när alla rcs bensos blivit klassade, är det någon som testat de nya och har en utvärdering?

Vilka tänker du då på?
Citera
2014-04-15, 16:52
  #6
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Är tråden bara för rc-benso eller även oklassade läkemedelsbenso, bägge har ju funnits på shoppar?

Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Vilka tänker du då på?

Kanske den SC lanserade den 8:e
Citera
2014-04-15, 16:52
  #7
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Vilka tänker du då på?

Ja dom nya som börjar komma.. tex nifoxipam och gidazepam t.ex..
Citera
2014-04-15, 17:39
  #8
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Ja dom nya som börjar komma.. tex nifoxipam och gidazepam t.ex..

De är säkert skit dem med.. varför håller folk på att handla dessa för dyra pengar när det finns överflöd av äkta grejer inrikes för nån krona mer? Kan lova dig att 1 mg alpra rövknullar 50 st gidazepam tabletter.. som för övrigt inte ens är en benzo utan en pro-benzo.

Sen nifoxipam, en metabolit av diazepam, hur bra kan den vara? Antagligen 10 ggr klenare än diazepam.. Nätshopparna gottar väl sig åt att folk köper deras billiga kinapulver för dyra pengar..
Citera
2014-04-15, 17:49
  #9
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
De är säkert skit dem med.. varför håller folk på att handla dessa för dyra pengar när det finns överflöd av äkta grejer inrikes för nån krona mer? Kan lova dig att 1 mg alpra rövknullar 50 st gidazepam tabletter.. som för övrigt inte ens är en benzo utan en pro-benzo.

Sen nifoxipam, en metabolit av diazepam, hur bra kan den vara? Antagligen 10 ggr klenare än diazepam.. Nätshopparna gottar väl sig åt att folk köper deras billiga kinapulver för dyra pengar..

Ja det kan väl stämma.
Men jag hoppas innerligt att det kommer någon sorts variant av Etizolam! Någon som har koll på det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback