Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-18, 02:11
  #217
Medlem
HighwayDelights avatar
Hur är det vegetariska utbudet? Änsålänge är jag inte jättepepp, inga lysande recensioner som det verkar.
Citera
2018-10-18, 02:17
  #218
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nathuram
Tänkte jag skulle prova lunch buffén på Pizza Hut I Borås.

https://i.imgur.com/x4S0JKT.jpg

Jaha. Verkar som det blir sallad då.

De e ju bara o säga till så fyller dom på? Är allt slut så tar man tillbaka pengarna och drar nån annanstans.

Är du så ryggradslös att du betalar för buffé och pizzorna e slut o du endast äter sallad för du inte vågar säga till?
Citera
2018-10-18, 06:52
  #219
Medlem
Nathurams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
De e ju bara o säga till så fyller dom på? Är allt slut så tar man tillbaka pengarna och drar nån annanstans.

Är du så ryggradslös att du betalar för buffé och pizzorna e slut o du endast äter sallad för du inte vågar säga till?

Lugna ner dig lite där. Tycker bara det är komiskt att dom väntade tills absolut all pizza var slut innan dom fyllde på mer. Istället för att fylla på form efter form. Ser riktigt illa ut och lite av en besvikelse när man precis betalat och sedan går runt hörnet för att äta och så finns det ingen pizza.

Med tanke på att personal springer runt där hela tiden så hade en annan nog satt rutiner att formerna fylls på individuellt när dom tar slut.
Citera
2018-10-19, 18:43
  #220
Medlem
NightWalker1s avatar
har aldrig ätit på pizzahut och jag hade tänkt beställa mat därifrån nån dag.
tänkte bäställa en amerikansk panpizza, storlek small då för det är så dyrt.
hur små är pizzorna? kostar ju ändå 95 kr och frakt sen på det..
Citera
2018-10-19, 18:50
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
har aldrig ätit på pizzahut och jag hade tänkt beställa mat därifrån nån dag.
tänkte bäställa en amerikansk panpizza, storlek small då för det är så dyrt.
hur små är pizzorna? kostar ju ändå 95 kr och frakt sen på det..

Jag skulle säga att en small mättar lika bra som en normalstor vanlig "turk-pizza". Den är mindre i diameter men också tjockare. Jag är en fullvuxen man och jag blir mätt på en small.
Citera
2018-10-19, 19:28
  #222
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Jag skulle säga att en small mättar lika bra som en normalstor vanlig "turk-pizza". Den är mindre i diameter men också tjockare. Jag är en fullvuxen man och jag blir mätt på en small.
ah ok
kanske ska prova en sån då :P beställde en "dubbelbotten" pizza en gång från någon pizzeria och den var inte något vidare måste jag säga. men pizzahut är väll inte som turk-pizzeriorna..?
hur gott är det då? värt pengarna?
Citera
2018-11-23, 16:39
  #223
Medlem
skrudiss avatar
Pizza Huts pizzor är inte helt i min smak. Föredrar turk- alt vedugnseldade pizzor framför Huts tjocka varianter. Dock blir man rejält mätt och jag skulle inte rekommendera buffén, då man (i vart fall jag) snabbt tvingas ge upp!
Citera
2018-11-23, 17:06
  #224
Medlem
Brunbeverns avatar
Måste köpa en pizza för nästan 200:- för att bli mätt, då deras pizzor är väldigt små. Smaken var väl ok, men det är allt. Ett skitställe med andra ord. Ska inte uttala mig om deras buffé.
Citera
2018-11-25, 22:40
  #225
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Jag skulle säga att en small mättar lika bra som en normalstor vanlig "turk-pizza". Den är mindre i diameter men också tjockare. Jag är en fullvuxen man och jag blir mätt på en small.

Fullvuxen man på dryga 50 cm och 20 kilo tung?
En small-pizza är liten som en jävla handflata, har du ens ätit på Pizza Hut?
Citera
2018-11-26, 06:54
  #226
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Fullvuxen man på dryga 50 cm och 20 kilo tung?
En small-pizza är liten som en jävla handflata, har du ens ätit på Pizza Hut?

De små pizzorna har också ett riktigt kasst förhållande mellan fyllning och kant, alldeles för stor andel kant. Jag tycker att man blir ganska mätt på dem, men det är bara för att den är tjock med en massa ost och bröd. Så särskilt mycket fyllning är det ju inte i övrigt. De större pizzorna har väl ungefär lika stor kant, men den fyllda delen blir mycket större.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback