Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-05, 15:29
  #25
Medlem
bl-gr-ns avatar
Har 2 billiga kinatillverkade klockor som inte används...
plastiga 200-300 kronors saker som säljs under olika namn och priser.

Trodde dom 2 skulle lösa mitt behov:
1. Inte behöva internet uppkoppling
2. Visa inkomna sms.
3. Visa missade samtal.
4. Visa tiden.
5. vibrera vid inkommande samtal/SMS så man inte missade dem.

Saken är att jag ville ha dem på jobbet där jag inte kan plocka upp mobilen var och varannan minut
Nej de klarade det inte.

Finns det någon Smart-watch som inte kräver att kopplas till någon internetsida för att lösa mina behov?
Citera
2018-10-09, 13:02
  #26
Medlem
Använder nya Galaxy Watch

Mycket nöjd, och bättre blir det när operatörerna bestämmer sig för att köra Esim fullt ut, då kan man lämna telefonen hemma
Citera
2018-10-10, 22:06
  #27
Medlem
Alltid vart en iPhone-användare och är har nu kollat lite smartklockor.

Tycker dock IWATCH ser för jävla ful och ömtålig ut. Tycker Samsungs klockor är mycket snyggare. Är mer ute efter en smartklocka som ser ut som en klocka och inte som en mobilskärm på handleden.

Är det någon som kör med iPhone och samsung-klocka? Hur funkar det isåfall?

Eller är det dax för mig att byta över till en samsung-lur?

För den som kan tänka sig att betala lite mer så är ett hett tips Alpina Alpinerx, riktigt fin pjäs
Citera
2018-11-13, 21:26
  #28
Medlem
Psykotons avatar
Kolla in klockorna från kinesiska Xiaomi Mi; Bip, Pace och senaste Stratos 2 (Pace 2). Kan rekommendera Pace, den har GPS i klockan & alla funktioner man kan önska, kostar bara runt 100 USD.

https://www.aliexpress.com/item/Orig...77bc3c00QOOIZW
Citera
2022-05-07, 05:03
  #29
Medlem
Köpte en galaxy watch 4 classic från cdon. Dock ska det vara en eu modell. Vet att ej samsung pay kommer fungera samt sim kort men kan jag förvänta mig andra konstighete? Menyspråk eller annat?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback