Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-04, 00:50
  #1
Medlem
Stiftelsen Stadsmissionens direktör sa 2007 en sanning bland alla lögnerna som används för att lura folk på pengar i gigantbedrägeriet hemlöshet.

Hon sa: ”Våra deltagare och besökare har gjort livsstilsval som leder till missbruk och kriminalitet”.

På grund av borttagna lagar om kriminell livsstil, undvikar polisen röra en stor del av detta.
Kolla video med en del av resultatet under namnet Knarkmissionen på You Tube

http://www.youtube.com/watch?v=R6rVNpxPc_E

Är det inte lite skumt att när ämnet missbruk kommer fram, som till exempel grejen om sprutbyte, så beskrivs inte den massiva kriminalitet som utgår från handeln med droger. Vad är idéen med att byta sprutor som ska användas till droger betalat av olika brott? Minska missbrukarnas AIDS och hepatit för det priset? Naivt och för samhället helt värdelöst.
Men hemlösa får missbrukerna kallas så verkligheten blir totalt snedvriden.

Mvh Jesper, knarkmissionen@hotmail.com
Citera
2014-02-04, 00:57
  #2
Medlem
När jag läste din förra tråd så reagerade jag. Men efter att ha läst även denna och dina andra inlägg ser jag att du spammar sönder forumet.

Eller är det någonting unikt du vill diskutera här? Varför dög inte din förra tråd eller dina andra inlägg?
__________________
Senast redigerad av Daudodidi 2014-02-04 kl. 01:00.
Citera
2014-02-04, 00:59
  #3
Medlem
Uran233s avatar
Jag förstår inte riktigt. Statsmissionen är en rörelse som tjänar på att påhittat hemlösa säljer knark lagligt? Eller hur hänger det ihop?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback