Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-15, 11:14
  #25
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Sporten utvecklas ja, men jag tycker inte man hör hemma i en GOAT top10 diskussion för att ha varit okej i en extremt tunn sport i en extremt tunn division, kolla bara på hur tunn HW fortfarande är idag. Överdrev lite med någorlunda komplett, Fedor var riktigt bra uppenbarligen. Men min poäng är att han har ingen vinst av värde innan han mötte Fedor imo, dessutom en förlust mot Hendo som hör hemma i MW.

Han har aldrig varit något mer än en 2:a rentav bortsett från när sporten var så ung och HW divisionen var så tunn att det är sorgligt.

Tycker du helt seriöst det där är en bra lista på vinster för någon folk kallar legend med ett record på 34-9-1?

Werdum, Hendo och Barnett har han även förluster mot. Barnett matchen var definitivt under hans prime, och Werdum var inte ens nära sin prime under den matchen. Hendo är en MW.. Cro cop hade 7-0 i record när han mötte Nog. Randy Couture var också han ute ur sin Prime osv.

Jag kan fortsätta, men faktumet att han nämns inom top10 GOAT är ett stort jävla skämt enligt mig. Och som sagt, det enda positiva man rentav kan säga om hans skillset är att han är allround, men han var aldrig speciellt bra på något.


Hahahahaha


Hahahahahaha
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback