Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2014-05-27, 16:23
  #85
Medlem
kan det bli match mellan uriah o tj nu?
Citera
2014-05-27, 17:55
  #86
Medlem
Dub1Downs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistadabolina
kan det bli match mellan uriah o tj nu?

Det kommer aldrig inträffa, dels för att dom är i samma camp men också att Urijah är någon form av mentor för alla TAM grabbarna. Jag tror Urijah kommer ta fights som är lukrativa/roliga resten av sin karriär och inte lägga lika mycket fokus på UFC guld.
Citera
2014-05-28, 03:02
  #87
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Var nån som sa att Alpha Male inte har nåt koncept för att slå Nova Uniao-brassar, och det känns ju sant. Så han har ingen gameplan, alla tror att han kommer torska, och laget skvalpar runt i svallvågorna efter att Ludwig lämnat. Dillashaw känns extra jävla chanslös.
Ingen har sågat mig för denna, så då får jag väl göra det själv Jag har noterat att Barao är pricksäker och farlig, men svingar i vida bågar vilket sänker tempot i hans slag men det föll mig inte in att en teknisk, självsäker och snabb kille som Dillashaw skulle kunna exploatera det. Det är så ofta fajters med mycket potential besegrar sig själva innan de kliver in i buren för att de möter en fajter med högre status, så man tänker ibland inte ens på att det finns såna som TJ som är mentala jättar och bara kliver in och plockar fram det bästa de har oavsett vad alla tror. Jag tar glatt och skyller min dåliga pick på att jag inte hade den blekaste om att TJ faktiskt jobbat med Ludwig inför fajten och hade honom i hörnan Stilig vinst å det grövsta iaf!

I övrigt är jag helt med mma om att DC är favorit mot Alex och Jones. Kan inte förklara vad i stilarna det beror på, men det känns som att DC kommer ha det lättare med Jones än med Alex.
Citera
2014-05-30, 03:46
  #88
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dub1Down
Det kommer aldrig inträffa, dels för att dom är i samma camp men också att Urijah är någon form av mentor för alla TAM grabbarna. Jag tror Urijah kommer ta fights som är lukrativa/roliga resten av sin karriär och inte lägga lika mycket fokus på UFC guld.

Med tanke på vilken nivå han hållit den senaste tiden, och sättet han pratat i intervjuer, så kommer han nog inte lägga undan fokuset på bältet. Han ska bli champ, det är så han ser det.

Frågan är bara vilket bälte i mina ögon. Jag tvivlar också på en fight mellan TJ och Urijah.

En sidenote:
DC kommer ta bältet definitivt, förr eller senare. Hans driv är otroligt, men det räknar man väl med iom hans brottnings karriär. Frågan är bara om han är redo just nu, han har ju hintat att han inte vill skynda sig in i den matchen för snabbt.
__________________
Senast redigerad av akvifer 2014-05-30 kl. 03:56.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback