Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2014-04-09, 16:10
  #73
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElijahMuhammad
Skitsnack. Jag var 24 när jag åkte på mitt första affärsseminarium i just Amsterdam. Det är ju en internationell knytpunkt, flygplatsen är en av de mer dynamiska hubbarna i Europa om man arbetar internationellt.

blev du beroende?
Citera
2014-04-09, 16:23
  #74
Medlem
ElijahMuhammads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
blev du beroende?
Ja. Rökte två (!!) kvällar i rad och skrev in mig på avgiftning när jag kom hem.
Citera
2014-04-10, 07:52
  #75
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElijahMuhammad
Ja. Rökte två (!!) kvällar i rad och skrev in mig på avgiftning när jag kom hem.


Jag eller hur Avgiftning för Cannabis!? Hoppas du var sarkastisk.
Citera
2014-04-10, 07:55
  #76
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Inga? Inga alls? Noll? Nada? Nu får du faktiskt ta och visa lite källa, tack.


Behövs inga fakta! Klart att folk åker dit i lagliga affärer, det är ju inte bara gubbar & kärringar som gör affärer.

Den här tråden är nog på topp 10 listan av idiotiska trådar!
Citera
2014-04-14, 11:23
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
inga unga som åker affärsresor

På min första affärsresa till Amsterdam var jag 23 år.
Citera
2014-05-04, 12:21
  #78
Medlem
Okej TS, eftersom vi spelar med förutfattade meningar här;
*Du är den ende av dina polare som inte rökt gräs (din mamma säger att det är döfarligt)
*Du har aldrig varit i amsterdam
*Du är 28 år
*Du har spelat fotboll hela ditt liv och lärt dig allt om hur ett lag funkar och att dödsknark splittrar laget. "Inget lag är starkare än den svagaste länken"
*Du skäller ut dina kompisar i två timmar så fort du får höra att de rökt gräs en helg (eller enligt dig, de har varit på drogfest. du är ett vandrande aftonbladet-löp.)
*Alla dina polare har för längesen ledsnat på att höra på dig
*Du har snart inga polare kvar och kommer bli sittande hemma hos mamma med neddragna gardiner och lyssna på sveriges radio efter varningar om cannabis-zombies som roamar gatorna

Mitt råd är att aldrig någonsin testa någon form av drog då DU kommer bli beroende. Du förvandlas till Tommy i Trainspotting och kommer troligen drabbas av HIV och förtvina i din säng under din Zlatan-affisch.

Skämt åsido, mycket lustig tråd...
Citera
2014-05-04, 20:43
  #79
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Det här låter som något som kommer att bli verklighet inom några år.
Citera
2014-05-08, 21:17
  #80
Avstängd
Bergshamramaffians avatar
Antagligen det dummaste jag har hört. Man skulle alltså förbjuda män från att resa till en stad för att det finns en drog där som inte är laglig i Sverige? Knarket där är inte värre än alkoholen och cigaretterna här.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback