Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-01, 22:41
  #1
Medlem
Spillde Cola på kontrollen inte mycket men verkar ha åkt ner i kontrollen ena spaken var segare en andra först gick den och spela med men nu, har jag försökt öppna kontrollen men har inte gått o nu går det inte att starta den den gnisslar som fan om man trycker på den.

Helvete ska man köpa en ny dyr jävla kontroll
Citera
2014-02-01, 22:53
  #2
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Spillde Cola på kontrollen inte mycket men verkar ha åkt ner i kontrollen ena spaken var segare en andra först gick den och spela med men nu, har jag försökt öppna kontrollen men har inte gått o nu går det inte att starta den den gnisslar som fan om man trycker på den.

Helvete ska man köpa en ny dyr jävla kontroll

Därför man alltid köper en extra dosa när man köper en konsoll, vet aldrig vad som kan hända med en kontroll i stridens hetta. Då är det bra att ha en reserv
Citera
2014-02-01, 22:55
  #3
Medlem
Jävla helvete vad man ska köpa kontroller har inte sönder dom men jävla svårt när man får tics när man spelar helvete.
Citera
2014-02-01, 23:02
  #4
Medlem
Lecros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Jävla helvete vad man ska köpa kontroller har inte sönder dom men jävla svårt när man får tics när man spelar helvete.
wat
Citera
2014-02-01, 23:16
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lecro
wat


Kontroller är så jävla dyra? Och jag hade inte sönder den med flit jag får också tics när jag sitter med PS3 kontrollen tics i händerna att jag gör random saker är alltid rädd att kontrollen ska gå sönder på nåt sätt.
Citera
2014-02-01, 23:20
  #6
Medlem
Boots84s avatar
Finns på ebay för under 150:-
Citera
2014-02-01, 23:31
  #7
Medlem
Lecros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Kontroller är så jävla dyra? Och jag hade inte sönder den med flit jag får också tics när jag sitter med PS3 kontrollen tics i händerna att jag gör random saker är alltid rädd att kontrollen ska gå sönder på nåt sätt.
hahahah
Citera
2014-02-01, 23:38
  #8
Medlem
bedinooos avatar
Nu när du köper en ny så kan du ta tillbaka din gamla kontroll med det nya kvittot och säga att den var så när du köpte den så har du en extra kontroll till nästa gång.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback