Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-06-30, 23:26
  #73
Medlem
tjack-attacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questmasta
Konstigt nog verkar du rida hans kuk, du är den enda som håller denna tråden vid liv. Tragiskt.

Då detta i grunden är ett diskussionsforum, föreslår jag, och ber MOD låsa och slänga tråden då detta inte längre är varken aktuellt eller en diskussion, utan bara skitprat och smutskastning .

Queezy
Mycket bra research - du är den enda i denna tråden som postat någonting av värde och i närheten av sanningen
Citera
2017-07-02, 02:03
  #74
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tjack-attack
Sanningen brukar i de flesta av dessa trådar ligga någonstans i mitten av allt som skrivs (undaget raffa). Paolo är en av mina närmaste vänner och jag varken golar eller hänger ut folk jag bryr mig om men jag kan bekräfta att hans gravida flickvän blev ihjälskjuten och att det kan ha hänt saker därefter) Hans två barndomsvänner / före detta bästa vänner Mevlur Kupa och Ashkan Moayed Abedi (han flyttade till Umeå tillsammans med Ashkan) har både blivit ihjälskjutna så kan ni ju försöka räkna ut vilka kretsar han hängde i förut.

Han utbildade sig mycket riktigt till psykolog men det är inte lätt att få ett jobb när man suttit på kåken, vilket ingen av er verkar förstå då ni är mer intresserade av att snacka skit och skoja vilket är okej men det var inte därför tråden startade. Det stämmer att han haft problem med att hitta en bostad och det berodde på ett tungt drogmissbruk vilket var sättet vi träffades på. Har känt honom ett tag och även om han har en väldigt hård personlighet i grunden är han inte längre den personen han framstår som i sina gamla musikvideor. Han är faktiskt en väldigt smart och bildad människa som dessutom en väldigt lojal vän när man lärt känna honom.

Jag är inte här för att försvara honom pga vi är vänner men jag tycker detta ett välbehövligt inlägg i denna tråden.


Vill inte gå in på så mycket men eftersom att jag umgåtts flitigt med Ashkan sen barndomsben och hälsa på Amir för cirkus 2 veckor sen senast är det konstigt att detta namn inte ringer några klockor.
Hoppas bara jag får syn på dig din luffare!
Citera
2017-07-04, 14:22
  #75
Medlem
tjack-attacks avatar
Wooow, vänta lite nu. Jag kände inte Ashkan och påstod inte någonstans att jag gjorde det. Jag har heller aldrig träffat Amir och förstår inte vad du menar med att det inte ringer några klockor. Det enda jag skrev är att jag har blivit vän med Paolo under senare år att alla som skrivit massa skit om honom i tråden ska vera atr han kämpar för att leva ett normalt liv och är en schysst kille som gått igenom mycket.

Vadå hoppas du inte ser mig ? Jag har inte skrivit något som inte är sant eller som inte går att hitta på internet och har inte skrivit någonting förolämpande så jag förstår inte vad som gjort dig upprörd.
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjanist
Vill inte gå in på så mycket men eftersom att jag umgåtts flitigt med Ashkan sen barndomsben och hälsa på Amir för cirkus 2 veckor sen senast är det konstigt att detta namn inte ringer några klockor.
Hoppas bara jag får syn på dig din luffare!
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback