Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-09, 03:45
  #61
Medlem
Verkligheten är tragiskt Paolo-Roméo Sylvester Timar aka P ICE
Citera
2016-03-16, 23:47
  #62
Medlem
Vår nya Tony Montana ( The World Is Mine )
Citera
2016-03-17, 12:31
  #63
Avstängd
ettpundsvartkruts avatar
Synd att alla videos är borta från nätet skulle precis visa dom för skivbolagscheferna här
Citera
2016-03-18, 00:26
  #64
Medlem
Ingen vill signa en horunge som P ICE keff
Citera
2016-06-04, 01:58
  #65
Medlem
P Ice on Ice baby baby baby ...
Citera
2016-07-12, 15:21
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thechalieboys
Ingen vill signa en horunge som P ICE keff

Konstigt nog verkar du rida hans kuk, du är den enda som håller denna tråden vid liv. Tragiskt.

Då detta i grunden är ett diskussionsforum, föreslår jag, och ber MOD låsa och slänga tråden då detta inte längre är varken aktuellt eller en diskussion, utan bara skitprat och smutskastning .

Queezy
Citera
2016-07-13, 23:37
  #67
Medlem
Vad är problemet Questmasta ? Du har själv startat denna tråd

Är Du förståndshandikappad eller vad Questmasta ?
__________________
Senast redigerad av thechalieboys 2016-07-13 kl. 23:40.
Citera
2016-09-08, 00:20
  #68
Medlem
Vad händer Questmasta ?
Citera
2017-01-19, 00:06
  #69
Medlem
Paolo-Roméo Sylvester Timar gör comeback som städare
Citera
2017-01-26, 16:02
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thechalieboys
Paolo-Roméo Sylvester Timar gör comeback som städare


Haha jasså? Har du mer info
Citera
2017-06-02, 22:31
  #71
Medlem
Paolo-Roméo Sylvester Timar

Han jobbar idag som städare Samhall.

Han städar toaletter olika skolor runt hela stan..

Han kör även lite gangster rap med skol personalen...
Citera
2017-06-30, 23:24
  #72
Medlem
tjack-attacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechalieboys
Paolo-Roméo Sylvester Timar

Han jobbar idag som städare Samhall.

Han städar toaletter olika skolor runt hela stan..

Han kör även lite gangster rap med skol personalen...

Sanningen brukar i de flesta av dessa trådar ligga någonstans i mitten av allt som skrivs (undaget raffa). Paolo är en av mina närmaste vänner och jag varken golar eller hänger ut folk jag bryr mig om men jag kan bekräfta att hans gravida flickvän blev ihjälskjuten och att det kan ha hänt saker därefter) Hans två barndomsvänner / före detta bästa vänner Mevlur Kupa och Ashkan Moayed Abedi (han flyttade till Umeå tillsammans med Ashkan) har både blivit ihjälskjutna så kan ni ju försöka räkna ut vilka kretsar han hängde i förut.

Han utbildade sig mycket riktigt till psykolog men det är inte lätt att få ett jobb när man suttit på kåken, vilket ingen av er verkar förstå då ni är mer intresserade av att snacka skit och skoja vilket är okej men det var inte därför tråden startade. Det stämmer att han haft problem med att hitta en bostad och det berodde på ett tungt drogmissbruk vilket var sättet vi träffades på. Har känt honom ett tag och även om han har en väldigt hård personlighet i grunden är han inte längre den personen han framstår som i sina gamla musikvideor. Han är faktiskt en väldigt smart och bildad människa som dessutom en väldigt lojal vän när man lärt känna honom.

Jag är inte här för att försvara honom pga vi är vänner men jag tycker detta ett välbehövligt inlägg i denna tråden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback