Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-26, 21:02
  #121
Medlem
TokyoBarns avatar
Tror han får ligga rätt fint om man så säger, smala, tajjta små flickor med piercade fittor och nipples, kan inte bli bättre!

Såg han precis i ''Klippans karaokecup'' och han verkade väldigt nervös, stammade väldigt mycket. är detta något han gör annars eller är det pga han är nervös?
Citera
2016-05-26, 21:31
  #122
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syringa
Vad har vi om denna Melodifestivaldeltagare? Skåning vet jag iallafall.

Det ursäktar inte allt...

Citat:
Ursprungligen postat av Terugflits

Det verkar som han hade haschnoja här:

http://www.arbetarbladet.se/gastrikl...all-i-torsaker

Ytterligare en haschtomte.
Citera
2016-05-26, 22:52
  #123
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Tror han får ligga rätt fint om man så säger, smala, tajjta små flickor med piercade fittor och nipples, kan inte bli bättre!

Såg han precis i ''Klippans karaokecup'' och han verkade väldigt nervös, stammade väldigt mycket. är detta något han gör annars eller är det pga han är nervös?

Han är ganska så sliten tack vare för mycket droger och hamnat i fel sällskap.

Framträdandet i Klippan är nog mer ett rop på hjälp från honom.
Citera
2016-05-27, 15:19
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Tror han får ligga rätt fint om man så säger, smala, tajjta små flickor med piercade fittor och nipples, kan inte bli bättre!

Såg han precis i ''Klippans karaokecup'' och han verkade väldigt nervös, stammade väldigt mycket. är detta något han gör annars eller är det pga han är nervös?

Hösten 2015 raggade han på Badoo enligt säkra källor... Vad det säger om tillgången på fitta, det vet jag inte, men rent spontant känns det ju inte som att den är alltför god om man tar till Badoo.
Citera
2016-05-30, 01:56
  #125
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrun
Hösten 2015 raggade han på Badoo enligt säkra källor... Vad det säger om tillgången på fitta, det vet jag inte, men rent spontant känns det ju inte som att den är alltför god om man tar till Badoo.

Säger väl dock just ingenting, då badoo mest används som ett tillägg då man har tråkigt och ej är på någon fest etc
Citera
2017-02-01, 21:00
  #126
Medlem
Lars-G-Nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Tror han får ligga rätt fint om man så säger, smala, tajjta små flickor med piercade fittor och nipples, kan inte bli bättre!

Såg han precis i ''Klippans karaokecup'' och han verkade väldigt nervös, stammade väldigt mycket. är detta något han gör annars eller är det pga han är nervös?

Jag är verkligen tacksam för att han satt som jury i Klippan och lät mig få komma till finalen! 😀
Och nu ska vi båda vara med och sjunga i Vänskapsgalan som åker på turné i sommar.
Citera
2017-11-01, 21:29
  #127
Medlem
Barkbitares avatar
Det är tyst om Linus Svenning.

Hur går det för honom?
Citera
2017-11-01, 21:51
  #128
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Jag vet inte hur de ser ut nu men han var iallafall rasist innan. Nu med melodifestivalen och allt är han väl PK och leker viktig.
Citera
2018-04-16, 09:34
  #129
Medlem
Ny låt med Albin Johansen - maskin där han sjunger refrängen, han har så sjukt grym röst
__________________
Senast redigerad av skn88 2018-04-16 kl. 09:41.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback