Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-11-01, 23:09
  #49
Medlem
Handeldvapens avatar
Det här med Oxynorm och alkohol.
Min flickvän har diskbråck och får ut en salig blandning av morfiner, både kort- och långtidsverkande. Hon har väldigt låg tolerans och blir riktigt flummig av låg dos.
Jag testade att ta 10 mg själv och kände inget. Dubblar jag dosen blir jag avslappnad och det är kort sagt en jävligt skön känsla. Ikväll har jag fått i mig 30 mg i tv-soffan och bara myser.
Så...när blir det farligt, och kan jag dricka alkohol samtidigt? Till helgerna kan det bli ett antal öl på kvällen. Är det något jag ska låta bli?
Samtidigt känner jag att alkoholen är oviktig eftersom Oxynormen ger en skönare känsla i sig. Jag är mer ute efter att veta om jag gör något dumt som kombinerar det.

Ibland går jag in på drogforat och kollar, jag måste säga att det är imponerande vilka kemister ni är.
Det ska ni ha cred för.
Citera
2018-11-05, 18:53
  #50
Medlem
Audacias avatar
Nu ska detta inte tolkas som en uppmaning, men jag själv kan dricka en box vitt vin (8%), och samtidigt trycka cirka 60-80mg Oxycontin utan att känna någonting konstigt! Dock har jag ätit Oxycontin i flera år, så jag antar att min kropp är ganska van vid dessa mediciner! Men ändå!
Citera
2018-11-05, 20:42
  #51
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Nu ska detta inte tolkas som en uppmaning, men jag själv kan dricka en box vitt vin (8%), och samtidigt trycka cirka 60-80mg Oxycontin utan att känna någonting konstigt! Dock har jag ätit Oxycontin i flera år, så jag antar att min kropp är ganska van vid dessa mediciner! Men ändå!

Inget o rekommendera men tror dom flesta hade börjat spy innan dom ens fått i sig halva boxen.

Älskar för övrigt att ligga o nodda och ta en zip vin eller klunka en öl med jämna mellanrum. Sen en holk på det
Citera
2018-11-05, 22:11
  #52
Medlem
RollingStoness avatar
Citat:
Blanda Opiater med benzo Alkohol? Hur farlig är denna blandningen egentligen?
Beror ju givetvis på dosen. Man skulle kunna säga både totalt ofarlig till 100 % dödlig utan att ha fel.

Det mest intensivt sköna rus jag någonsin upplevt var benzo som jag själv hade tagit och morfin-skopolamin som en sjuksyster sprutade in i låret före en operation. Konstigt nog så slog detta heroin. Första gången på heroin så var två timmar väldigt varma och benen var gungiga. Det var på en båt så vi drack lite också kom jag ihåg. Men sen så bara spydde jag hela återstående resan. Jag kunde inte ens gå av i Tallinn. Medan polarna gick loss så låg jag ensam kvar i hytten och bara spydde som en katt hela tiden.
Citera
2018-12-13, 19:14
  #53
Medlem
Dennisdenkos avatar
Jag blandar alltid dessa. Men jag är en alkoholist så alkohol är alltid i min kropp. Med lättare opioider är det lugnt, och jag tycker det förstärker effekten av benson också.
Däremot om jag tar en större mängd Oxy/heroin/metadon/Buprenorfin så ser jag till att inte druckit den dagen och inte dricka förren opiaterna gått ur kroppen. Pga att det kan vara livsfarligt med såpass starka opis.

Mvh
Citera
2021-03-26, 23:15
  #54
Medlem
Man ska aldrig blanda
__________________
Senast redigerad av inkant 2021-03-26 kl. 23:44.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback