Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-04, 20:52
  #37
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yayghurt
Har haldol för illamåendet och atarax för ev klåda. Räcker det? Insåg att jag har typ 70mg sobril till . Är det en bättre idé? Eller mer av båda? Vill bara uppnå nåt.. roligare...

Hur mycket påverkar oxascand och Ketogan andningen tillsammans? Hur fritt kan man blanda? Opiater är verkligen utanför min koll...


Edit: är jag lugn om jag börjar med att lägga till en femma Ketogan?

Jag tycker du enbart ska börja med Ketogan. Vänta 1-1,5 timme och känn hur du känner dig då. Är det för lite så kan du ta 2 tabletter till eller testa ta 20 mg Oxascand.
Citera
2018-06-07, 09:04
  #38
Medlem
Man ska vara väldigt försiktig. Blir lätt att man tar fler piller, om man har, när man börjar bli väck. Kunde själv köra två bollar horse och typ två ikto eller en stav xanor men jag tycker man endast ska ge sig på det om man har tolerans. Typ om heroinet inte slår längre. Men det är ett jäkla gamble. Vet en som dog av lite sub och xanor. En annan dog av benzo och alkohol. En tredje av fentanyl och säkert benzo. Sista meddelandet han skrev var ett väldigt felstavat "fuck jag spillde ut hela flarran". Misstänker att han försökte rädda det utspillda genom att snorta upp det. En fjärde för en månad sen bara...Fy fan nu börjar jag lipa oxå. Det var fina människor.
Citera
2018-07-25, 14:04
  #39
Medlem
ruttenfimps avatar
En tjej kompis dog för ett tag sedan av blandningen minus Benzo tror jag...

Tramadol o alkohol. Vet många som får ep av blandningen men själv klarar jag av det.

Blir det opiater så blandar man ju ofta dom andra 2, då man redan har det i sig. Man dricker ju i stort sätt till alla substanser så det blir automatiskt. Vissa klarar av det, andra inte. Känner man inte sin kropp så är det en rejäl gamble.

Tidsfråga tills nåt händer antar jag därav att man inte ska peta i sig så mycket Benz så man somnar de då det blir farligt. Men det händer att man gör det med ibland.
Citera
2018-10-06, 16:12
  #40
Medlem
zrtxs avatar
Har för tillfället intagit xanor, ikto, heroin och sippar på ett par öl, jäkligt skön kombo måste jag säga

Man får se till så man har koll på intaget bara.
Citera
2018-10-06, 18:12
  #41
Medlem
Kört 3mg klonazepam, smuttar på en 7.0%. Kan man kanske slänga i sig en tramadol 225 och få effekt? Kört tapentadol 3 gånger veckan denna vecka. Men det är en annan substans.
Citera
2018-10-06, 23:22
  #42
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suzol
Kört 3mg klonazepam, smuttar på en 7.0%. Kan man kanske slänga i sig en tramadol 225 och få effekt? Kört tapentadol 3 gånger veckan denna vecka. Men det är en annan substans.


Lite sent svar nu men det ska inte vara någon fara.

Skriv i den här forumsdelen tills nästa gång bara

(FB) Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html
Citera
2018-10-07, 21:15
  #43
Medlem
Visst är det farligt men som de flesta redan påstått så handlar det ju i grund och botten vilken erfarenhet du har av preparaten i fråga.

Skulle det nu vara så att du skulle ta en OD så kommer du inte märka det förrns sekunderna innan du tappar medvetandet och slår i backen. Och dom där sekunderna kommer din enda tanke vara "hoppas för helvete att jag vaknar"

Jag talar dock från egen erfarenhet och en OD kan säkerligen manifestera sig på fler sätt än det som sker i min lilla bubbla.
Citera
2018-10-08, 14:47
  #44
Medlem
Blandat tapentadol med klonazepam. Dock bara 2mg som max. Fick inte ut något speciellt utav det så jag avråder sådana blandningar.
Citera
2018-10-11, 13:57
  #45
Medlem
Har nog aldrig gjort så skeva och farliga grejer son när jag blandat benz, alkohol och horse.
Ramlat ner på tågspår osv. Ingen smart kombo alls så jag råder alla att inte blanda dom grejerna.
Citera
2018-10-11, 14:30
  #46
Medlem
Lekbarns avatar
Ja det är nice, har blandat in GBL i den mixen med. Men jag har basat Spice pulver rätt upp och ner.. så min självbevarelsedrift är inte den starkaste.
Citera
2018-10-13, 00:23
  #47
Medlem
Det är väl alkoholen och opiater man ska passa sig för att blanda i större utsträckning.
Har haft någon orolig kväll utomlands med den blandningen.
Även benzo i kombo kan göra en fartblind, så passa dig jävligt noga.
Citera
2018-10-13, 04:01
  #48
Medlem
Cring3s avatar
Skulle väl säga såhär, har man erfarenhet, tar det försiktigt, vet sina gränser och ej är deprimerad/självmordsbenägen så är det nog få som har strukit med.

Om du däremot inte är så där så är det att leka med döden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback