Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 22:02
  #145
Medlem

Undra vad som händer i nästa program? Maria verkar bli sur på Sabina...
__________________
Senast redigerad av Klimax00 2014-04-15 kl. 22:05.
Citera
2014-04-15, 22:05
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samir.
Elin är bäst.

På????
Citera
2014-04-15, 22:25
  #147
Medlem
yoloswagetcs avatar
Kan ingen berätta hur det har gått för Elin efter programmet?
Citera
2014-04-15, 22:59
  #148
Avstängd
Samir.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammanmu
På????
På att göra en bra insats i programmet helt enkel.
Citera
2014-04-16, 08:39
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samir.
På att göra en bra insats i programmet helt enkel.

Men hon gjorde ju INGENTING! Hon ville ju inte vara där ens. Hon bara grinade och låg och sov och åt en massa. Jävligt irriterande att se. Tror inte hon fortsätter kämpa hemma hon kommer se likadan ut i finalen om hon ens dyker upp tror jag.
Citera
2014-04-16, 10:30
  #150
Medlem
MrDepleteds avatar
När den bulldogliknande tjejen sa att hon hade en böld på ett "intimt" ställe kräktes jag nästan pga de mentala bilderna som passerade i hjärnan. Herregud.
Citera
2014-04-16, 11:25
  #151
Medlem
märkligt att när man är så gravt överviktig och får chansen att tillsammans med andra i samma situation lägg där till coacher inte satsa och ta till vara på detta är ju helt sjukt. Det är ju där under en begränsad tid och att då inte ta tag i sig själv ordentligt är ju helt obegripligt. Man ska inte döma folk på förhand men jag blir mycket förvånad om hon kommertillbaka i någorlunda bättre form. Fast jag hoppas verkligen det. Kom igen nu Elin!
Citera
2014-04-16, 19:59
  #152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vippe
märkligt att när man är så gravt överviktig och får chansen att tillsammans med andra i samma situation lägg där till coacher inte satsa och ta till vara på detta är ju helt sjukt. Det är ju där under en begränsad tid och att då inte ta tag i sig själv ordentligt är ju helt obegripligt. Man ska inte döma folk på förhand men jag blir mycket förvånad om hon kommertillbaka i någorlunda bättre form. Fast jag hoppas verkligen det. Kom igen nu Elin!
Kolla hennes FB.
Citera
2014-04-16, 22:47
  #153
Avstängd
Samir.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammanmu
Men hon gjorde ju INGENTING! Hon ville ju inte vara där ens. Hon bara grinade och låg och sov och åt en massa. Jävligt irriterande att se. Tror inte hon fortsätter kämpa hemma hon kommer se likadan ut i finalen om hon ens dyker upp tror jag.
Jag tycker hon är snygg med lite fläsk, varför ska man hålla på och ändra på henne, hon är fint som hon är. Lilla Gumman Elin.
Citera
2014-04-16, 22:53
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samir.
Jag tycker hon är snygg med lite fläsk, varför ska man hålla på och ändra på henne, hon är fint som hon är. Lilla Gumman Elin.

Alla människor är fina. Att delta i Biggest Loser är dock ett aktivt val. Elin har valt att ta tag i sitt liv som HON är missnöjd med. Hon får en once in a life time chans att träna med sveriges bästa tränare i en miljö skapad för att lyckas och sen skiter man i det. Jag fattar inte!
Citera
2014-04-17, 08:49
  #155
Medlem
Receptboken som de fick i köket? Den är jag nyfiken på. Finns den att få tag på?
Mårten delade ut den 1 april, tror jag.




Detta klipp hade jag missat! lite Lööv i rutan... (Hannes & Emma)
http://www.tv4play.se/program/bigges...ign=tv4play.se
__________________
Senast redigerad av Klimax00 2014-04-17 kl. 08:52.
Citera
2014-04-17, 09:02
  #156
Medlem
[quote=Klimax00|48417619]Receptboken som de fick i köket? Den är jag nyfiken på. Finns den att få tag på?
Mårten delade ut den 1 april, tror jag.

Förr fanns det en Biggest Loser klubb på nätet. Kostade pengar så klart. Tror recepten är "hemliga" men såg på nån av deltagarnas bloggar tror det var Andrea att hon ska lägga ut recepten på bloggen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback