Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-31, 02:44
  #1
Avstängd
Plaguetongues avatar
jag var ute efter ett par nya jeans för en stund sedan och gick in på en klädaffär och där försöker dom lura på mig trasiga jeans för flera hundra spänn, känndes som dom var lite desperata så jag avlägsnade mig fort därifrån.

varför säljer dom trasiga kläder på hederliga klädaffärer? såg ut som nån jävla luffare hade haft brallorna, stora hål på knäna
Citera
2014-01-31, 02:59
  #2
Medlem
Dicken96s avatar
Mina senaste köpta jeans hade ett hyfsat stort hål på höger knä.

Gissa varför? För det är snyggt såklart
Citera
2014-01-31, 03:07
  #3
Medlem
Husskuluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken96
Mina senaste köpta jeans hade ett hyfsat stort hål på höger knä.

Gissa varför? För det är snyggt såklart

Alla jeans jag har får tillslut ett hål i vänster knä och då brukar jag kasta dom, men jag borde kanske sälja dom på tradera då det finns folk som vill ha trasiga kläder
Citera
2014-01-31, 03:20
  #4
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
jag var ute efter ett par nya jeans för en stund sedan och gick in på en klädaffär och där försöker dom lura på mig trasiga jeans för flera hundra spänn, känndes som dom var lite desperata så jag avlägsnade mig fort därifrån.

varför säljer dom trasiga kläder på hederliga klädaffärer? såg ut som nån jävla luffare hade haft brallorna, stora hål på knäna

Jag förstår det inte heller. Riktigt fult är det.
Citera
2014-01-31, 05:16
  #5
Medlem
kinesarsles avatar
Spelar det någon roll hur de ser ut? Jeans är arbetskläder och inget man har till vardags. Men nej, naturligtvis ska man inte köpa trasiga kläder.
Citera
2014-01-31, 08:28
  #6
Medlem
BernardLoutres avatar
Därför att det finns folk som är tillräckligt korkade att de köper dessa jeans. Kan man sälja en produkt så gör man det.
Citera
2014-01-31, 09:53
  #7
Medlem
majomannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken96
Mina senaste köpta jeans hade ett hyfsat stort hå på höger knä.

Gissa varför? För det är snyggt såklart

Eller hur! Ingen fattar... de är ju ballt!
Citera
2014-01-31, 11:51
  #8
Medlem
Det är dagens mode.
Jag har själv 3-5 jeans med hål i och dom ser slitna ut fast dom är nya
Citera
2014-01-31, 12:40
  #9
Medlem
TinyPoliss avatar
Citat:
jag var ute efter ett par nya jeans för en stund sedan och gick in på en klädaffär och där försöker dom lura på mig trasiga jeans för flera hundra spänn, känndes som dom var lite desperata så jag avlägsnade mig fort därifrån.
På vilket sätt försökte dom lura dig? Visade dom dig ett par jeans och packade ner ett trasigt par i kassen eller maskerade dom hålen.
För om dom visar dig dessa fabriksslitna jeans så betyder det inte att du måste köpa dom.

Dom trasiga är något sorts mode. WT-looken är ganska populär.
Personligen föredrar jag hela kläder som inte ser ut att ha använts av en rumänsk tiggare men smaken är som baken.
Citera
2014-01-31, 12:47
  #10
Medlem
En man över 20 år bär inte trasiga kläder...
Citera
2014-01-31, 12:57
  #11
Medlem
Andykaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Spelar det någon roll hur de ser ut? Jeans är arbetskläder och inget man har till vardags. Men nej, naturligtvis ska man inte köpa trasiga kläder.

Skev verklighetsbild du har. Jeans är nog det vanligaste vardagsplagget som finns.
Citera
2014-01-31, 13:28
  #12
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andykaufman
Skev verklighetsbild du har. Jeans är nog det vanligaste vardagsplagget som finns.
Dessvärre ja. Folk kan inte klä sig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback