Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-30, 14:25
  #1
Medlem
Tjena tänkte åka till hurgade med några vänner på sommaren och undrar om det är för för varmt ? .
Vi tänkte simma och köra vattenskoter på morgonen och på kvällen kanske festa lite röka vattenpipa och träffa ryska tjejer
Citera
2014-01-30, 14:37
  #2
Medlem
antthetanks avatar
Jag var där i mars förra året och då var det omkring 35 grader på dagarna och runt 20 på kvällarna.
Solen bränner på ganska bra!
Citera
2014-01-30, 15:43
  #3
Medlem
Haha träffa ryska tjejer kommer du definitivt att göra. Hurghada består bara av Ryssar. Men som festställe är det värdelöst.
Citera
2014-01-30, 17:42
  #4
Medlem
Mr-Gays avatar
Hej! har bott i Hurgada och jobbat i ca 5 månader dock under vintern. Men är beredd att hålla med inte mycket till fest. Du kan åka till marinan och gå på pappas men dit gick jag inte ofta det enda du ser är skandinaviska, ryska och tyska tjejer som sitter och hånglar med mena folk. De gångerna jag var där " ser för övrigt hyfsad ut" får ligga en hel del annars. Men jag blev bara förbannad varje gång jag var där.
Citera
2014-01-30, 20:55
  #5
Medlem
Introcades avatar
Runt vilken temp är för varmt för dig? Det blir väldigt varmt!
Har jobbat där som dykinstruktör och svarar gärna på frågor!
Citera
2014-01-31, 13:00
  #6
Medlem
jag vill kunna simma på morgonen sen sova lite på dagen sen ut
Citera
2014-01-31, 13:16
  #7
Medlem
Limma skinkbits avatar
Skulle inte tro att det är någon höjdare på sommaren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hurgada#Climate
Citera
2014-02-23, 00:50
  #8
Medlem
Är väldigt varmt där på sommaren, lyckades få vätskebrist som resulterade i två dagar på sjukhus med dropp. Hotellet hade ett eget sjukhus så antar att det händer rätt så ofta!
Citera
2014-02-23, 10:17
  #9
Medlem
Jag var i Hurgada i April för nåt år sen för att det var svinbilligt och skönt med lite tidig sol efter en lång pissig svensk vinter. Det var dock ingen höjdare. Skulle aldrig åka dit på sommaren. Då finns det många bättre resmål närmare som t.ex. Grekland, Bulgarien, Spanien, Italien osv. Det finns ingen anledning att åka till Hurgada då, dålig standard, små dåliga strandremsor, mycket otrevliga försäljare som är väldigt oförskämda, dåliga restauranger, dåliga festställen. Åk nån annanstans! varför vill ni åka just till Hurgada?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2308735

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback