Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-29, 12:53
  #1
Medlem
b3cc4ns avatar
Hallåå,

piercade tungan i måndags morgon men har fått problem...
Svullnade upp som satan på kvällen och den har stannat så tills nu. Kulan har skapat en grop på översidan och det är en vit ring rung. Tror staven är för kort..
Läst att den ska vara 20mm men tror snarare att min är 16mm....
Kommer det bli ok när svullnaden lägger sig eller borde jag gå tillbaka till piercaren ?
Hur länge var ni svullna ?
Citera
2014-01-29, 13:40
  #2
Medlem
murray450s avatar
Byt till 20mm för att vara på säkra sidan. grop får man i tungan så det är inget att oroa sig för. :)
Citera
2014-01-29, 14:11
  #3
Medlem
Vad har du för fläsktunga jag kan köra 14mm men tror jag har 16 i nu. Min svullnar ofta på natten men inte så att det blir några problem. Och gropen är normal och kommer och går. Skulle aldrig palla längre än 16mm, var en sån befrielse när jag bytte från min 20mm läkestav.
Citera
2014-01-29, 15:19
  #4
Medlem
b3cc4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Vad har du för fläsktunga jag kan köra 14mm men tror jag har 16 i nu. Min svullnar ofta på natten men inte så att det blir några problem. Och gropen är normal och kommer och går. Skulle aldrig palla längre än 16mm, var en sån befrielse när jag bytte från min 20mm läkestav.




Den har svullnad nåt så brutalt. Har jättesvårt att prata ordentligt och känns som att den kommet trilla av... Haha... Är extremt nojig. Har inte värst ont eller så, men just att övre kulan bäddar ner sig i min supersvullna tunga känns inte rätt...
Citera
2014-01-29, 17:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b3cc4n
Den har svullnad nåt så brutalt. Har jättesvårt att prata ordentligt och känns som att den kommet trilla av... Haha... Är extremt nojig. Har inte värst ont eller så, men just att övre kulan bäddar ner sig i min supersvullna tunga känns inte rätt...
Oj missade att du var nypiercad. SJÄLVKLART ska du ha 20mm då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback