Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-29, 10:28
  #1
Medlem
Tjena, tänkte göra en beställning från Ultrasshop.se snart. Många har sagt att man får paketet hem till dörren. Jag undrar hur man kan göra för att få paketet till sitt närmsta postombud istället?
Citera
2014-01-29, 10:33
  #2
Medlem
DELLAKGs avatar
Maila dem och fråga.
Jag har bara fått till dörren när jag beställt.
Rädd att mamsen ska se vad du beställt?
Citera
2014-01-29, 13:37
  #3
Medlem
är ju 18 men kanske inte det bästa att få ett dåligt rykte i så tidig ålder
Citera
2014-01-30, 08:48
  #4
Medlem
Lånar tråden lite.

Någon som vet skillnaden på en vanlig "marin" bengal och en comet?

Ont: Prova bara maila som den andra grabben sa. Jag har också bara fått till dörren Fast jag har nu beställt skit för 10kg så det kanske är annorlunda den här gången, det återstår att se.
Citera
2014-02-02, 14:25
  #5
Medlem
comet är en mindre version tror jag! Men den brinner lika länge som en vanlig (60sec)
Citera
2014-02-02, 22:01
  #6
Medlem
Hejsan
Untrasshop.com och Bombashop.com hör ihop, jeg ha hörts talats om at man kan beställa saker från både shops på samma tid.. har just skrivit och fråget...
Jag fick varor från bombashop på høsten, då skickade dom med lite olika fraktfirmor... ena gången kom det med GLS, andre gången var det en bestälning på ialt 3 paket, då kom 2 med gls och en med UPS... sen har det oxå kommit med DPD en gång... dom använder lite olika, för at sprida ut risken...
Citera
2014-04-02, 09:22
  #7
Medlem
ziggss avatar
Hur beställer man därifrån, vad körde ni? Vilken är enklast? För fattar inte något av betalningssätten. Paysafecard så måste det ju vara euro valuta, vet inte hur de funkar när man köper sånt på Pressbyrån eller så. Och ifall man ska betala med "dotpay" så står det ju på polska.
Citera
2017-11-23, 15:36
  #8
Medlem
vet någon hur lång tid det tar för från när man beställt och de har skickat mail att paketet är påväg till det är framme ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback