Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-29, 09:56
  #1
Avstängd
jbartons avatar
Ni som följer kändisar på instagram vet hur det ser ut:

selfies, reklam om nästa skiva/spelning/podcast, fota lunchen, selfies, fota hunden, selfie, selfie, fota barnet på röda mattan, selfie, selfie och så rullar det på.

Jag tror aldrig jag sett nån svensk kändis lägga upp en bild med glimten i ögat, eller med nån typ av humorinslag. Inte ens personer som jobbar med humor är roliga (standuppturken).

Läckberg; selfies. Bara. Svintråkig.

larsfiliphammar; reklam för podden eller nästa tv-program. samma med wikingson.

anderstimell; selfies. äter ensam. fotar sig själv med nån 16 årig brud.

paoloroberto; tränar kl 05.00. varje dag. följt av reklam för sin olivolja. från italien.

filippareinfeldt; på väg till kommunfullmäktige. snark.

andreas lundstedt (ärkebögen), BARA selfies. för han är ju sååååå snygg.

edward blom. mat. fettot gör inget annat än äter. eller ja - han dricker ju öl också. fettot.

micaelbindefeldt; självdistans noll. alltså, noll. och han skriver på engelska också. idioten.

bingorimer - faktiskt ganska rolig. och bra variation.

ebbavonsydow - en tonåring i en vuxen kvinnas kropp. bekräftelsebehov som ingen annan.

kristianluuk - bilder på sin oerhört gråa bror som ingen bryr sig om. inte ens deras föräldrar.

larswallin - prettobilder på hus och kläder. snark.


vad i helvete svenska kändisar! kom igen. kan ingen vara bara lite rolig? typ lägga upp en bild på sig själva när dom sitter och skiter eller vad som helst som bryter trenden av strama ansikten som fuskler.

nån som vet nån rolig svensk kändis på insta?
Citera
2014-01-29, 10:18
  #2
Medlem
Wertyms avatar
Lars Ohly la upp en bild på sin kuk. Är det roligt nog?


Annars vet jag inte någon som lägger upp bra material.
Citera
2014-01-29, 10:25
  #3
Avstängd
jbartons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Lars Ohly la upp en bild på sin kuk. Är det roligt nog?


Annars vet jag inte någon som lägger upp bra material.
ja den var faktiskt rolig. synd att han tog bort den. han drabbades väl av paniken.
Citera
2014-01-29, 11:21
  #4
Medlem
DELLAKGs avatar
Davidhelenius är rolig.
Citera
2014-01-29, 11:25
  #5
Avstängd
jbartons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DELLAKG
Davidhelenius är rolig.
tack, det var han faktiskt. glimten i ögat - äntligen!
Citera
2014-01-29, 11:32
  #6
Medlem
Mr.Nesss avatar
Anders Bagge är rätt kul emellanåt
Citera
2014-01-29, 12:12
  #7
Medlem
Scraps avatar
Om de ska hålla på att vara roliga kommer det svenska folket se de som töntiga och de får mindre respekt. Bättre är då att visa sin respektabla sida..
Citera
2014-01-29, 12:15
  #8
Avstängd
jbartons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Om de ska hålla på att vara roliga kommer det svenska folket se de som töntiga och de får mindre respekt. Bättre är då att visa sin respektabla sida..
respektabla sida?? att ta en selfie tre gånger om dan? som en jävla småunge? är det att vara respektabel? att leka 12 årig tjej?
Citera
2014-03-14, 19:15
  #9
Medlem
Hi-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jbarton
respektabla sida?? att ta en selfie tre gånger om dan? som en jävla småunge? är det att vara respektabel? att leka 12 årig tjej?

ja, vem vill inte se vackra kvinnor som lägger ut utmanande selfies?
vilka kvinnliga kändisar brukar göra detta?
Citera
2014-03-24, 21:45
  #10
Medlem
nexnovas avatar
Jag upplever att de flesta s.k. kändisar lägger upp oproportionerligt många selfes på Insta. Jag inser ju att många gör det i marknadsföringssyfte och att det är vad många av deras fans efterfrågar men det blir djävligt märkligt. De framstår ju som fullständigt självupptagna och ytliga. Jag tycker det är lättare att förstå bland tonåringar men inte vuxna mellan 30-45.

En som tar priset är ju Martin Björk (martinbjork). Lägger bara upp bilder på sig själv och gärna från gymmet. Han måste ju ständigt ha en fotograf i hasorna som tar alla dessa bilder på honom. Dessutom följer han ingen, så med andra ord är han inte det minsta intresserad av andra!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback