2007-02-13, 22:32
Medlem
Hur har Mirtazapin fungerat för er som varit mer lr mindre apatiska o känslomässigt avtrubbade... har den hjälpt? O helst inte bara sånna som knarkat sej avtrubbad utan av andra normalare anledningar också? Ett drogforum javet men ...........

Vilka doser har ni legat på.. vilka har varit effektivast o hur har de gått när ni trappat ner o slutat.. så att ni inte blivit sämre?! Bra med info....tror ja ska prova remeron som nästa antidepp..
Citera
2007-06-13, 20:53
Medlem
MissMs avatar
Im so wasted-Mirtazapin, Soma, Stessar mm

Oh my lord å wasted man kan bli. Var extremt drogsugen igår men "förrådet" var tämligen torrt. Alltså gjorde jag en egen mix av det som fans hemma: 10 somadil, 2 mirtazapin, 100mg Stesolid, stilnoct, obetämd mängd neurotika och en mycket liten holk av de rester om fann kvar.

Kände mig ganska ok i början men sen fick jag ledas till sängen för att inte ramla eller sätta sönder saker. Det må väl vara m en jag är lika bäng idag. Kan iof gå men ser ut om ett fyllo och kan knappt prata. Långvarigt ru måte jag säga. Undrar om det är kombinationen som sådan eller om det är ngt specifikt läkemedel typ mirtazapin?
Citera
2007-06-13, 20:59
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissM
Oh my lord å wasted man kan bli. Var extremt drogsugen igår men "förrådet" var tämligen torrt. Alltså gjorde jag en egen mix av det som fans hemma: 10 somadil, 2 mirtazapin, 100mg Stesolid, stilnoct, obetämd mängd neurotika och en mycket liten holk av de rester om fann kvar.

Kände mig ganska ok i början men sen fick jag ledas till sängen för att inte ramla eller sätta sönder saker. Det må väl vara m en jag är lika bäng idag. Kan iof gå men ser ut om ett fyllo och kan knappt prata. Långvarigt ru måte jag säga. Undrar om det är kombinationen som sådan eller om det är ngt specifikt läkemedel typ mirtazapin?

Jag är bara lite nyfkien, vad hade du väntat dig för effekt?
Citera
2007-06-13, 23:01
Medlem
mirtazapin kan sitta i ganska länge i början när jag tog det så var det nästan ett dygn.

mvh mattias
Citera
2007-06-13, 23:09
Medlem
MissMs avatar
Hade väntat mig ett mer soft rus, så att man år bra men ändå är ok. Har cyklat till McDonald ikvll, det var väldigt nära diket flera gånger

Åt både steolid och remeron förut utan problem så jag indrar om det är omadrilen om stänger av hjärnan
Citera
2007-06-13, 23:11
Medlem
MissMs avatar
Dubbelpost
Citera
2007-06-14, 11:08
Medlem
Peta_Es avatar
Japp, jaag har blivit duktigt sängliggande utav just kombon Diazepam och Mirtazapin. Fick en redig utskällning utav andra hälften också. Skyllde på min att min läkare måste ha varit en klåpare
Citera
2007-06-14, 11:25
Medlem
GaiNs avatar
Trad last. Antar att jag inte maste skriva varfor...
Citera
2008-01-15, 00:22
Bannlyst
Kan kag köra på som vanligt (Mirtazapin)

Kan jag köra dessa meds sammtidigt som jag kör anti-depp.. Kodein,morfin subutex, metadon och benso?

Vågade inte fråga läkarn
Citera
2008-01-15, 00:28
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Kan jag köra dessa meds sammtidigt som jag kör anti-depp.. Kodein,morfin subutex, metadon och benso?

Vågade inte fråga läkarn

Yes det är helt lugnt
Citera
2008-01-21, 12:55
Medlem
a06s avatar
Interaktioner Mirtazapin med andra preparat

Vilka droger ska man inte använda samtidigt som Remeron, får ingen klarhet i detta. En del säger att det inte är någon riktig NRSI och funkar att ta med tex Tram och kodein. Det jag mest är nyfiken på är dessa preparat:

Mdma
LSD
Tramadol
Kodein
Citera
2008-01-21, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av a06
Vilka droger ska man inte använda samtidigt som Remeron, får ingen klarhet i detta. En del säger att det inte är någon riktig NRSI och funkar att ta med tex Tram och kodein. Det jag mest är nyfiken på är dessa preparat:

Mdma
LSD
Tramadol
Kodein

Jag ställde samma fråga för några dar sen men fick inget svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in