r det ngon som har erfarenhet av detta SSRI medel ?
Fr det just nu mot depression och fr att somna lttare p kvllen (tas vid kvllen sklart).
Ftt detta utskrivet och ska testa en lngre tid efter jag/min lkare la in mig p psy-klinik i 5 dagar ( Min lkare tyckte jag behvde det efter jag gtt till han om hjlp fr jag knde mig vldigt depprimerad och apatisk senaste veckorna och vart helt enkelt rdd fr vad jag skulle ta mig till, frskt ta livet av mig frra nyr).
Fick ven Atarax att ta 3 gnger dagligen fr att lindra biverkningarna av Mirtaazapin tabletterna. Dock fick jag bara 30 Atarax s det rcker 10 dagar, rtt nervs ver vad som ska hnda nr Dom tagit slut ifall jag fr mycke/starka biverkningar av Mitrazapinen.
Jag fick atarax och Mitrazapin dagligen nr jag va p psyket men d hade jag personer att prata med samt fick jag komma ivg frn "hr" helt enkelt, Kanske kommer visa sig att jag skrev ut mig frfort men vill inte riskera mitt jobb bland annat. Mitrazapinen funkade bra att somna p nr jag va dr, ataraxen funkade/funkar sdr.
Ska ven g hos psykolog med jmna mellanrum men frsta samtalet r nsta vecka p tors.
Rkt cannabis under ca 3 r nstan varje dag, bortsett frn ngon dag/vecka hr och dr och en period i sommras nr jag lmnade pissprov och va ren 3 mnader, likfrbannat brjade jag rka sista dagen jag skulle pissa

Har rkt cannabis fr att "stressa ner" och fr att kunna somna, blir ltt att jag grubblar flera timmar nr jag gr och lgger mig om jag inte r Riktigt trtt/rkt, men fr ju Mitrazapin fr att sova nu s fr hoppas det funkar, Om dom funkar s kommer jag inte rra rkat en enda gng undertiden jag tar Mitrazapinen.
Jag vill veta vad jag har att frvnta mig eller nt, r inte 100 p vad jag vill f ut av denna post, Knns bra att bara dela med sig lite om min situation ven fast ingen bryr sig eller lser detta. Har svrt fr att prata med folk eye-to-eye.