Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-07-28, 20:46
  #1
Medlem
Så, nu står jag i valet och kvalet. Mina 2 kg RR är slut,den var bra. MEN DYR!
Så nu tänkte jag köpa nåt annat istället, jag är sugen på en Dahlblads Gainer Explosion, har hört att Dahlblads är seriösa. Annars så är ju star nutrition billiga och stället där jag tänkt köpa det är typ sponsrade av dem så dem säger typ: DET BÄSTA! Men jag vet inte,
Gainer pro från Star, 4kg 349:-
eller
Gainer explosion från Dahlblads, 4kg 423:-

Funderade även på 12 kg från star och dela det med en polare, nått erbjudande. Då får jag 6kg för 408:-, Lite bättre. Då är kilopriset 68:-

What sayeth ye? Erfarenheter av dessa produkter?
Citera
2005-07-28, 21:01
  #2
Medlem
har inte testat dahlblads, men star nutrition har ju bra doningar för ett bra pris
Citera
2005-07-28, 21:13
  #3
Medlem
Svinpälss avatar
Dahlblads klumpar sig, det gör inte Star. Skulle inte tro att det är nån större skillnad i övrigt.
Citera
2005-07-28, 21:55
  #4
Medlem
Princans avatar
Jag kör med Star. Nappade på 12 KG erbjudandet och delade den med en kompis. Prisvärt och bra.

Kom ihåg att om du ska blanda det med mjölk så blanda det med lättmjölk eller minimjölk och inte standardmjölk för då klumpar det sig och blir äckligt.
Citera
2005-07-29, 06:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Jag kör med Star. Nappade på 12 KG erbjudandet och delade den med en kompis. Prisvärt och bra.

Kom ihåg att om du ska blanda det med mjölk så blanda det med lättmjölk eller minimjölk och inte standardmjölk för då klumpar det sig och blir äckligt.

Okey, nu blev jag mer övertygad om att köra Star. Billigare så också
Citera
2005-07-29, 08:10
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Jag kör med Star. Nappade på 12 KG erbjudandet och delade den med en kompis. Prisvärt och bra.
Går detta erbjudande att få tag på via internet eller vart det ett lokalt erbjudande?

EDIT: Hittade erbjudandet hos gymgrossisten.
Citera
2005-09-18, 03:32
  #7
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resultant
Går detta erbjudande att få tag på via internet eller vart det ett lokalt erbjudande?

EDIT: Hittade erbjudandet hos gymgrossisten.




www.gymgrossisten.com kör med sådanna erbjudanden.. ju mera man köper ju billigare blir de.. så om man gå ihop jätte många så blir de jätta billigt :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback