Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-05, 23:26
  #25
Medlem
Vallasands avatar
Älskar spelet! Spelade det när det var en mod för typ 10 år sedan. Om inte mer.

Men sen vill jag tipsa om Day of Infamy. Riktigt bra spel som är skapade av de som skapde Insurgency. Det är precis som Insurgency men Insurgency iklädd en andravärldskrigetuniform.
Så gillar du Insurgency så är Day of Infamy lätt värt! Är i open beta (early access dock, fyfan vad jag hatar när utvecklar tvingar folk att pröjsa för att beta-testa, men ändå) och är redan tvärbra!
Citera
2022-06-06, 11:11
  #26
Medlem
Shadowk102s avatar
Jag har köpt spelet idag och spelat 1 timme och 3 minuter. Spelet är väldigt bra och kul att spela. Eftersom jag har spelat Insurngecy modden tidigare som var gratis, om man ägde HL2, så har jag en del erfarenhet. Just source gratismodden Insurgency och Insurgency som kostar är väldigt bra anser jag idagsläget därför att de kräver inte väldigt starka grafikkort som Insurgency:Sandstom och går att lira t.om. med ett grafikkort från 2010 utan problem. Att Insurgency utspelar sig i mellanöstern är jättebra därför att islamisering av Europa och världen är något som många inte gillar och därför är denna konflikt kristna och muslimer mycket intressant. Alltså t.ex. att kunna leva sig in i väldigt realistiska Insurgency spelet. Insurgency spelet använder Valves grafikmotor Source. Det är orsaken till att spelet går att köra med ett grafikkort som Radeon 4890 1gb från 2010 utan problem med typ medel grafik-inställningar.

Jag hoppas att fler vill pröva och inser hur väldigt bra detta spel, Insurgency är, som är med högre realism än Counter-Strike:GO och andra fps spel och med kristna mot muslimer konflikten ingame. Det räcker med väldigt få skott för att få ner en annan spelare och detta är något man märker tidigt i spelet. Man tar mycket mer skada av att bli träffad och detta är realistiskt. Det blir mer att man använder sig av skydd på kartorna.

Kom igen och spela spelet på er fritid.

Länk: Insurgency on Steam
__________________
Senast redigerad av Shadowk102 2022-06-06 kl. 11:17. Anledning: Stavfel.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback